Alla inlägg under juli 2008

Av Anna - 24 juli 2008 23:03

På lördag drar MOI till MALLORCA! Weeeii va göttans! Självklart visar dom fint väder i sverige fram till måndag/tisdag, men vet ni vad? det skiiiiter jag i. Svergie har inte turkosblått medelhav ;) Skönt att få en redig semester och komma hemifrån och uppleva lite nytt. Glott på taxfree sidan lite nu och klickat hem en dior mascara, diorshow blackout. Den ska va grym har jag läst mig till.

Imorgon måste det hinnas med mycket, tvättas mera, strykas, handla solskyddsfaktor och kattmat/sand, städa innan alla kommer hit under veckan och sköter katterna, PACKA. För kl 03:00 måste vi dra oss mot landvetter, 28 timmar kvar ;)


Ha det gött här hemma, för det ska jag ha!

Av Anna - 17 juli 2008 13:56

HELVETE vad förbannad jag är, vad är det för land vi bor i där det inte ens kan vara fint på sommaren? sol, moln, sol, moln och så lite regn. Och 16 grader i mitten av juli? HALLÅ. Jag har fucking semester! Jag vill dra ut på sjön, hitta en klippa och sola och grilla hela dagen lång. Men nej, inte i svergie.

Har blivit stammis på fritidsresor hemsida, men dom har vett i skallen att pressa upp priserna. Dessutom finns det knappt några bra resor kvar, antagligen är dom för dyra, eller så går dom inte förrens i aug = för sent, eller så är avgåndstiderna på planet helt fuck up, ja menar flyga från sverige kl 20:00 på kvällen och missa en hel dag? nä man vill ju flyga tidigt på morgonen så man får valuta för alla tusenlappar dom suger ur en.


Men tänk om vädret blir kanon här efter nästa vecka? så har man bokat en resa för 15000kr. Hur surt känns inte det? Jag velar fram och tillbaka. Ska jag boka eller chansa på att vädret här blir bra framöver? Å andra sidan, man får ju en upplevelse för livet.

Av Anna - 14 juli 2008 16:36

Gött att va ledig! Saknade inte alls väckarklockan som brukar tjuta kl 05:25 på morgonen.

Började dagen med att sola, sedan mulnade det på lite, som vanligt *suck*.

Vi gjorde massa äranden istan, köpte blommor som vi planerat ute och rensat bort massa ogräs, så fint nu så ;)


Ska ta en städrepa här inne nu med, sedan måste jag motionera ikväll, va flera dagar sedan nu :( Not good!


Av Anna - 13 juli 2008 18:33

I hela mitt fucking liv har jag letat efter en fyrklöver. Kanske inte febrilt, men ser man treklöver nånstans så kollar man lite extra i gräset osv.

Idag när jag satt ute och solade och slängde ett öga på gräsmattan så bara var den där, min första fyrklöver ;) jag letade mer och hittade 2 st till!! hur sjukt är inte det. Fredrik blev avis haha och började leta han med, utan att lyckas. Idag är det min dag, dom ska sparas och bringa tur, tur i trippel ;)

Ska åka köpa en trisslott sen.

Hmm jag vet, jag ÄR vidskeplig. :)

Av Anna - 12 juli 2008 23:24

Hallefuckinglulia för nu har jag semester!!! Känns mer än gött tack.

Vädret kunde ju vara LITE bättre bara.


Nyss sett på film, young people fucking, en komedi ;) många sköna kommentarer haha. Me like!


Då får man se hur man ska spendera denna ledighet nu då, 4 veckor utan jobb. Vi har inte planerat in något faktiskt, får ta dagarna som dom kommer.


Ska slänga mig in the bed nu och uggla på tv, men kommer nog somna illa kvickt, TRÖTT.

bye

Av Anna - 6 juli 2008 15:23

Och regnet det bara ööööser ner. Lite tråkigt att det ska regna när man är ledig, men nästa vecka när man ändå ska jobba så gör det inget. Bara det är fint veckan efter det, då går moi på 4 veckors underbar SEMESTER! 5 arbetsdagar kvar att genomlida då. Blir det kasst väder ska vi satsa på en sista minuten, det har moi bestämt.


Har börjat ta bättre hand om mig själv med, med bättre mat och motion. Kanske inte till 100% än, men jag är påväg, och lite är bättre än inget. Jag måste se till mig själv, ingen annan än jag gör det åt mig.


Dags att laga mat, Vegetariskt sniztsel med härlig sallad.

Av Anna - 1 juli 2008 20:22

Idag tog jag mig i kragen och gick ut med stavarna och promenerade medans karln satt hemma och åt kebebtallrik ;) snacka om karaktär ;) dessutom ville jag helst av allt bara sova, fick runt 5 timmars sömn inatt så ögonen har nästintill hängt ner till marken idag. Kommer sova gott sen kan jag lova! Var förbannat GÖTT att röra på flötet!


Nu kommer lite bilder från englands resan och lyxplanet vi åkte med home ;)


Såklart man var tvungen att testa ett äkta engelskt öl, The Bitter.


Dags för the dusch!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards