Alla inlägg under mars 2009

Av Anna - 26 mars 2009 22:39

Det har i 2 dagar nu varit helt underbart väder med sol, så båda dessa dagar har jag varit ute på härliga promenader. Gick nere vid sjön och andades in den friska luften och njöt av solen mot annsiktet, jag fick härliga sommarkänslor och lite pirr i magen av lycka, tänk vad solen kan göra :)


Jag insåg när jag gick där och njöt, att man borde vara tacksam för allt man har i livet och inte bara gnälla och suckta efter mer, vad hjälper det? Det finns dom som har det så mycket värre, och här går en annan och gnäller över kläder man vill shoppa, att man behöver mer pengar, skämms för att man är arbetslös och man eller läs jag, hittar alltid fel. Men hey, jag är frisk, jag har pengar så jag klarar mig, jag har ett hem, en underbar sambo, jag har underbara föräldrara och vänner, och framför allt, jag har hela livet framför mig!


Mer tacksamhet till folket!

Av Anna - 25 mars 2009 14:45

Sitter och smaskar i mig min första Ben&Jerry glass, har hört att dom ska vara så goda och det stämmer faktiskt :) Eftersom jag inte är så mycket för chokladglass fick det bli Strawberry cheesecake, den har en riktig sommrig smak, mums!!

Titta in på www.benjerry.se för att hitta din favvosmak i vår!

Av Anna - 25 mars 2009 14:32

Just nu har H&m 10% på hela sortimentet!

Uppge rabattnummer 8366 vid köp.


Jag funderar på att klicka hem lite vårskor, behövs verkligen.

Vad vill ni helst ha?

Av Anna - 23 mars 2009 23:37

Oj blev visst en riktig musik hörna här nu ;)

 ---------------------------

Kan inte hjälpa det, men jag tröttnar aldrig på One republic - Apologize, här i skön trance remix, its love.

Av Anna - 23 mars 2009 23:28

Jäkligt skön trance låt, Åhh så party sugen jag blir nu!! :)

Av Anna - 23 mars 2009 22:30


Ni glömmer väl inte av att släcka lampan på lördag kl 20:30? Då ska det bonkras upp med massa tända ljus och slippa dator och tv för ett tag. Så jävla trött på att man alltid ska hamna framför den ena eller den andra dumburken jämnt.

Ska ni släcka eller inte?

Av Anna - 23 mars 2009 13:59

Japp det är han verkligen den lilla rackaren:) Han springer nämligen och snor någon grannes påskfjädrar hela tiden haha. Nu har jag massa vita och rosa fjädrar! Ett tag låg dom utspridda i våran trädgård lite här och där men jag var snabb och plockade in dom så inte någon ska misstänka oss :) Nu har jag så många fjädrar att jag satt ut dom i Viden ifram, sååå fint, och gratis :) hihi. Dom är roliga dom små liven.

Ovido - Quiz & Flashcards