Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Anna - 26 mars 2009 22:39

Det har i 2 dagar nu varit helt underbart väder med sol, så båda dessa dagar har jag varit ute på härliga promenader. Gick nere vid sjön och andades in den friska luften och njöt av solen mot annsiktet, jag fick härliga sommarkänslor och lite pirr i magen av lycka, tänk vad solen kan göra :)


Jag insåg när jag gick där och njöt, att man borde vara tacksam för allt man har i livet och inte bara gnälla och suckta efter mer, vad hjälper det? Det finns dom som har det så mycket värre, och här går en annan och gnäller över kläder man vill shoppa, att man behöver mer pengar, skämms för att man är arbetslös och man eller läs jag, hittar alltid fel. Men hey, jag är frisk, jag har pengar så jag klarar mig, jag har ett hem, en underbar sambo, jag har underbara föräldrara och vänner, och framför allt, jag har hela livet framför mig!


Mer tacksamhet till folket!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards