Alla inlägg under juni 2008

Av Anna - 30 juni 2008 21:13

Dåså har man kommit ner ifrån skyn igen då, vart över till england över dagen som sagt, i Cambridge. Blev en snabbvisit men ändå;)

Har tagit kort och filmat, laddar upp korten imorrn.

Har varit en intensiv dag kan man lungt säga, en vanlig dag på jobbet haha.


9 jobb dagar kvar till semestern, och jag LÄÄNGTAR!


Sitter och vräker i mig jordgubbskräm nu, förbannat gött.


Måste söva snart, skriver mer en annan dag, typ IMORRN.

Av Anna - 25 juni 2008 19:01

Idag blev det klart att ja flyger till England på måndag med jobbet över dagen;) ska bli möe sköjj ;) Då får kameran hänka på!


Köpt ny mascara idag som ja bara MÅSTE testa NU, Lóreál double extension. Hoppas den e kanon!


2 ½ vecka kvar till semestern, me lääängta!


Hepp dags att kleta på mascara, testa testa! Sen köra ett varv med dammsugaren.


Bye!

Av Anna - 23 juni 2008 19:11

Har satans jäkla huvudvärk o fryser, förskylning på g tro? Var jäkligt längesedan jag var riktigt sjuk nu, så jag skulle behöva rensa kroppen lite ;)

Ska hoppa in och ta ett varmt bad snart.


Sedan är det tv dags, 2 st dokumentärer ikväll! Först pojken som inte kunde gå ner i vikt, han är 18 år och väger 200 kilo. Kl 20:00.


Kl 21:00 handlar det om ett barn som föddes med 4 armar och 4 ben, man får följa familjens kamp. Kan tyvärr inte vilka kanaler dom är på, 3:an och 5:an tror jag.


Ha en bra kväll! nu ska ja bada i mängder med SKUM!!

Av Anna - 22 juni 2008 18:53

Usch jag blir verkligen bara så less på mitt liv ibland. Känns som jag lever en 50 årings jävla liv. Eller jag menar vårat liv, vi är ju två om saken.

Man jobbar o sliter, helgerna består i att städa, handla, besöka föräldrar, laga mat. Herregud jag är 25 år! Vart är alla mina vänner? som man kan spontanfika med, gå på promenader och bara snacka skit ihop med, ut och festa, ringa till och bara tjöta om hur dagen har varit. Jag är trött på att dom enda samtalen jag får är ifrån morsan och karln. Vart FAN ÄR MITT LIV. Ska sambolivet vara såhär? ihopklistrade för evigt? låta allt annat försvinna. Jag vill göra något, ha en hobby, medans jag kan. Med kids i livet sen så kommer garanterat mitt liv bli ännu mer inrutat och istort sett omöjligt att kunna göra alla sakerna som jag vill göra NU.

Resa, umgås, spontan göra saker.......What the fuck.


Blir bara så less. Jävligt less. Jag är ung men lever mitt liv som en gammal  kärring. Snart är jag inte ung längre, då kommer ja för alltid att få leva som en trött gammal kärring och se tillbaka och ångra mig.

Jag har kommit på mig själv att jag lever inte det minsta i nuet. Jag lever i framtiden - när jag får det så löser det sig, sen i sommar då så, nästa vecka då osv. Inget blir bättre för att tiden går.

Jag måste göra något åt mitt extremt tråkiga liv, och det nu!

Av Anna - 22 juni 2008 15:17

Varför är det nästan alltid så, läs nästan, att när man har städat riktigt fint så vill man städa ännu mer! Man blir riktigt besatt och känner för att rensa både här o där och energin till att städa bara finns där helt plötsligt. När man har grisen hemma så finns bara inte städorken där, allt e jobbigt, man bara går förbi skiten och försöker tänka bort det.

Läste en artikel en gång om hur ordning och reda faktiskt gör dig mer harmonisk och lyckligare. Det är stressande för själen att ha oordning och stökigt hemma. Dessutom visar hemmet hur du mår. Vilket faktiskt stämmer.


Ännu en dag med regn. När ska kanon sommarn komma tillbaka?


Vecka 27 kanske jag får flyga till england över dagen, Cambridge, ett herkules ska dit för underhåll, så på hemresan flyger jag med ett annat plan hem, lite lyxigare med skinnsäten o grejjs ;)

I höst går även 3 flygningar till Usa, Los angeles, som ja verkligen vill med på! Står i våran utbildningsplan att vi ska ha gjort en sån resa, så vi får se om turen blir min i höst;) Me like isåfall ;)

Av Anna - 21 juni 2008 20:56

Har föresten blivit helt kär i Linkin park och Offsprings nya album.

*Digga*

Denna med Linkin park är underbart bra! Leave out all the rest. Lyssna och njut. Skönt soft låt.




Av Anna - 21 juni 2008 20:48

Idag degade vi alltför länge framför tv:n, snacka om ångest! Dagarna bara rusar iväg. Så för ett par timmar sen tog jag mig i kragen och började städa! Har fart o flängt som en tok, överenergi! Man samlar lätt på sig det när man inte gör något, sen att man drack lite öl med kanske hjälpte till ;)

Nu är det iallafall rent o fint och det känns bra att fått ut något av vettigt av denna dagen iallafall.

Igår var det också lugna gatan, först hade vi planer på att dra till kusten och campa för syrran o hennes kille är där, men vädret gjorde att vi inte hade lust. Vi hängde med älsklingens föräldrar istället, åt god mat, drack gott och gjorde en utflykt till spiken.


Har föresten äntligen fått svar om att jag får fortsätta på jobbet;) Jag blev lättad, och många på jobbet med;) fick kramar o snälla ord, att känna sig så uppskattad värmer i hjärtat.


Har skaffat mig hela säsong 1 av gossip girl med! missat hur många avsnitt som helst, inte bra!! så man kanske skulle klämma ett par avsnitt ikväll.

Bästa serien ever!


Hoppas ni hade en trevlig midsommar!

Av Anna - 14 juni 2008 14:12

Skönt med helg! Behöver det efter denna stress veckan, har ju inte fått svar än, och den inre stressen har börjat sätta sina spår, konstant huvuvärk i 3 dagar. Hur många pallar med att tänka hela tiden - när kommer svaret? blir jag arbetslös om 5 minuter? 4 timmar? 1 dag? eller om 2 veckor? Skit.


Varför sätter man sig alltid vid datorn när man har mycket viktigare saker to do??? detta eviga fenomen. Behöver verkligen en städar dag, en riktig storstädning.

Bara att svepa i sig kaffet, donka på musik och sätta igång.



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards