Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Anna - 7 juni 2008 23:01

Satan vad varmt det är! Jag vet, man ska inte klaga. Men lite regn nån dag, typ nu skulle inte skada. Så luften blir härligt frisk och kyls ner. Kan inte somna på kvällarna när det är 30 grader inne. Blåser ju inget heller så ingen frisk vind kan ju komma in genom fönstren.


Idag började dagen som vanligt med solning och min kära hawaiian tropic. Sedan åkte vi till Torsö där älsklingens moster och hennes familj har en sommarstuga precis vid sjön. Hur mysigt som helst! Åt lite våfflor med sylt och grädde;) Sedan drog vi vidare till Karlsborg, mest för att visa vart jag höll till vecka 20, visade hotellet, fästningen och vart vi jobbade. Sedan full gas tilllbaka till staden, där glodde vi på crusingen lite.

 Förstår inte charmen med att sitta och råsupa inne i en bil i flera timmar? Man kan väl inte annat än att börja må illa?


Dags att se på film nu, Unraceable.

Igår såg vi What happen i Vegas, klart sevärd!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards