Alla inlägg under november 2008

Av Anna - 29 november 2008 22:00

Väntar på andra omgången av stjärnor på is, håller tummarna för markus fagervall, till och med ringt ;) har bara ringt 2 ggr i hela mitt liv och röstat på folk i olika tv program, den andra var ikväll, den första var på Idol och även den gången på läckerbiten höhö. Allt han gör är med en sådan stark inlevelse och han ger fan järnet, me like it ;) Sen att han är förbannat snygg gör inte saken bättre heller hehe, men denna frisyren han har lagt till med nu MÅSTE bort, snälla!

Av Anna - 29 november 2008 19:09

Som lovat, dagens shopping med dåliga bilder dock.

Mörkgrå kofta från Veromoda

Svarta höga stövlar från Skopunkten


Jeans från Gina, riktigt slimmade haha gäller att inte äta för mycket innan man ska pressa ner sig själv i dom. Det var som min sambo sa i omklädningsrummet förut när jag stod och provade jeansen - Jag är imponerad över hur du lyckas våldta jeans.

Hahahahaha.

Av Anna - 29 november 2008 18:26

Så då var man hemma igen efter en liten snabb shopping runda. Blev en del saker, så jag är nöjd :)

En mysig kofta

Ett par svarta höga stövlar

Läppglans och tops

Heta Jeans

Svarta gosiga strumpbyxor

Boxer trosor

That´s it, im pleased ;) Ska försöka ta kort senare och lägga ut, måste ladda kameran först ;)


Lyssnar för övrigt på Brittans nya album, jag är kär i låten - Out from under. Den är oerhört vacker. Lyssna nedanför.

Hela albumet är verkligen kanon bra! She´s back!





Av Anna - 29 november 2008 13:00

Gud vad mörkt det är ute idag, känns som det redan är kväll!


Sitter här och knaprar godis och försöker lista ut vad man ska göra för något idag. Fick ett presentkort när jag fyllde år som jag är väldigt sugen på att shoppa upp ;) Ska ju gå ut nästa helg så kan vara bra att vara ute itid och köpa lite stuff ;) dessutom är det ju julfest med nya jobbet på onsdag med, vad ska man ha på sig då tro? Hue.

Det får nog bli en liten shoppingrunda idag trots allt!

Överby here i come!! ;)


Vad ska ni göra?


Dagens motto - Du mår som du tänker, så varför inte tänka dig lycklig?

Av Anna - 28 november 2008 22:06

Jag saknar dig så mycket min lilla älsklingskisse! Varje dag hoppas jag att beslutet ifrån jordbruksverket ska komma om hur det gått med stämningen.

Många tänker - herregud, det är en katt!

Men för mig är det ett liv, som ett barn till mig. Djur är alltid ärliga och visar exakt vad dom känner. Jag älskar faktiskt djur mer än vad jag älskar människor. Allt dom visar och gör är alltid äkta.

Gud vad du fick lida innan du tillslut fick somna in.



Älskar dig!

Av Anna - 28 november 2008 21:44

Huuee jag är så mätt så jag tror jag ulkar snart hehe, moffat pizza, en negerboll och nu är godispåsen framme, hej onyttig mat! Men är det helg så är det. Glott lite från och till på Idol också, men jag tycker inte alls det är lika bra iår. Vet inte vad det är, men lockas inte av att titta på det. Inga direkt sköna personer med heller, ingen som speciellt utmärker sig som man verkligen vill följa.


Ska strax lyssna igenom Britney Spears nya album Circus, känner på mig att den kommer vara grym! Har läst att det kommer vara en del dokumentärer om henne på tv framöver, så håll utskick!

Av Anna - 28 november 2008 17:01

Sitter här i soffan med en ansiktsmask och ser allmänt skräckinjagande ut ;) Masken är ifrån serien Pro active och jag älskar deras produkter. Tyvärr är ansiktmasken det enda jag har kvar nu, får ta och köpa på mig lite mer. Min hud är väldigt känslig och *dålig*, lätt för att få finnar, och denna serien hjälper till att förhindra det, me like ;)

Annars har jag varit ledig idag, passat på att städat ochjulpyntat lite, slänger upp resten på söndag när det egentligen är dags ;)


Igår var då sista dagen på jobbet, bjöd på smörgåstårta, då var jag poppis  minnsan hihi. Annars var det väldigt jobbigt att säga hej då.


Nix nu ska jag ta en skön dusch och skölja bort masken så man ser lite männsklig ut igen. Ha en bra kväll!

Av Anna - 26 november 2008 21:35

Läste igenom min blogg lite nyss och kom på att den är fullständigt opersonlig, eller har jag fel? Det är väl sånt folk vill läsa, lära känna en? och se bilder från allt man upplever. Hur många bilder har jag? Vet själv hur bajs tråkigt det är att läsa en blogg med bara text text o text. Vad ska jag göra? Vad vill NI läsa om och se för att det ska bli roligare för Er?


Imorgon är iallafall min sista dag på jobbet, tänkt att 1 år redan har gått! Sa redan hej då till några idag som är lediga imorrn, det var jobbigt :( Dom flesta vet man att man aldrig kommer att se eller umgås med igen. Man lovar alltid att komma in och hälsa på när man slutar någonstans, men så blir det aldrig och kontakten försvinner helt. Imorgon kommer bli jobbigt för då blir allt så definitivt, man ska lämna in allt man har, avsluta konton m.m Sen finns bara ett jobbigt hej då att ta. Fuck.


På måndag börjar nya jobbet iallafall, slipper pendla nästan 10 mil om dagen, alltid något. Sen har dom julfest på onsdagen redan, får nog ta det lite lungt, vill ju inte skämma ut sig 3:dje dagen på nya jobbet direkt hihi.


Nu ska jag söva! natti

Ovido - Quiz & Flashcards