Alla inlägg den 24 november 2008

Av Anna - 24 november 2008 19:58

Sånahär ruggiga dagar längtar man utomlands något grymmt mycket! Till värmen och det svalkande turkosa havet. Ingen stress, bara ren och skön semester. Längtar tillbaka till Mallis, bästa stället jag varit på, trivs som fisken i vattnet. Planer på att dra dit över midsommar, men vi får se hur det blir. Man kan ju alltid drömma sig bort iallafall.


Såhär gött hade jag det....vill tillbaka NU!

Av Anna - 24 november 2008 19:50

Schit vilket snökaos det har varit idag! Kollade på vädret det sista jag gjorde igår och det skulle ju vara helt ok väder här, ingen snö iallafall. Men vid 08:00 var det kört, då började det blåsa och snöa som hejsan. Håller på än, så nu är det mycket snö ute, ganska mysigt försäg ;) Men kallt, kallt, kallt!!!

Kom hem förut och dök ner i badkaret, min räddare i nöden! Så nu är jag varm och go igen ;)


Måste verkligen inhandla ett par vinter skor! Mina vinter stövlar jag hade förra året har börjat läcka, så förut när jag traskade i snön bidde tassarna helt blöta :( Får bli helgens inköp!


Sedan hade jag kalaset i lördags, alltid kul ;) massa fina saker fick jag. Lite tråkigt när allt är över, man står bara där sen 1 år äldre efter alla paket och alla grattis man fått.


Dags att fixa käk för imorrn! Ha det bäst!


Dagens motto: Ge aldrig upp!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards