Alla inlägg den 26 november 2008

Av Anna - 26 november 2008 21:35

Läste igenom min blogg lite nyss och kom på att den är fullständigt opersonlig, eller har jag fel? Det är väl sånt folk vill läsa, lära känna en? och se bilder från allt man upplever. Hur många bilder har jag? Vet själv hur bajs tråkigt det är att läsa en blogg med bara text text o text. Vad ska jag göra? Vad vill NI läsa om och se för att det ska bli roligare för Er?


Imorgon är iallafall min sista dag på jobbet, tänkt att 1 år redan har gått! Sa redan hej då till några idag som är lediga imorrn, det var jobbigt :( Dom flesta vet man att man aldrig kommer att se eller umgås med igen. Man lovar alltid att komma in och hälsa på när man slutar någonstans, men så blir det aldrig och kontakten försvinner helt. Imorgon kommer bli jobbigt för då blir allt så definitivt, man ska lämna in allt man har, avsluta konton m.m Sen finns bara ett jobbigt hej då att ta. Fuck.


På måndag börjar nya jobbet iallafall, slipper pendla nästan 10 mil om dagen, alltid något. Sen har dom julfest på onsdagen redan, får nog ta det lite lungt, vill ju inte skämma ut sig 3:dje dagen på nya jobbet direkt hihi.


Nu ska jag söva! natti

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards