Alla inlägg den 2 november 2008

Av Anna - 2 november 2008 15:25

Jag tycker inte om söndagar, dom går så himla fort! Dessutom har man alltid jobbångest, fyy.

Imorgon börjar hon som jag går vikariat för att jobba igen, efter 1 år. Vilket gör att jag snart slutar, ....nästa månad :(

Kommer kännas konstigt att jobba med en *ny* under den tiden som jag har kvar.


Imorgon har jag en viktig sak angående jobb att göra. Se hur det går.


Håller på med städningen än, måste ta lite välförtjänta pauser ibland. Ska strax ta tag i klädkammaren, där ser det ut som om en atombomb nyss har exploderat. Kommer ta TID att få ordning där inne kan jag lova.


Sen måste man till staden med och handla inför veckan.


Stress, stress.

Av Anna - 2 november 2008 14:01

Det finns INGET som jag hatar så mycket som att få reda på saker som man ska göra i sista sekund. Som typ att man ska på kalas eller fest eller att man är bortbjuden. Hur kul är det att få reda på det typ 2 timmar innan man ska vara där? Min kropp blir fylld av stress av bara tanken, oftast har man, läs jag, andra planer, eller man kanske inte har kläder rena? inte hunnit köpt någon present? Nä några dagar innan vill jag faktiskt få reda på sådant, hur förbannat svårt ska det vara?


Sådant hände mig idag och samma visa var det förra helgen med. Jag blir helt jävla galen alltså.


Väntar på att maten ska bli klar, är snorigt hungrigt. Tagit en paus i städandet, man städar bäst när man är irriterad har jag märkt.



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards