Alla inlägg under maj 2008

Av Anna - 30 maj 2008 22:37

Akon - Dangerous

Av Anna - 30 maj 2008 21:40

Ny omröstning..så rösta nu, annars!! ;)

Av Anna - 30 maj 2008 20:59

Idag har det solats och shoppats minnsan, en perfekt dag med andra ord.

Gick förvånansvärt snabbt o smidigt att hitta party kläder inför imörra. Ibland kan man stressa sig svettig flera dagar innan.

Men nu är ja nöjd.

Ibland har man sånahär bra shopping dagar när allt sitter pefekt, och ibland hittar man inget för att allt ser bara fel ut på en. Dom ggr händer alltför ofta.

Nu ska jag måla mina naglar o tånaglar läckert röda!


Bye!

Av Anna - 29 maj 2008 18:25

Mer bilder ifrån skjutövningen bara för att jag e så jävla stolt:)


Mina arbetspolare i sina heta jobb kläder;)

Av Anna - 29 maj 2008 18:09

JAAA jag ÄR beroende av kläder. Schit. What to do?

Nyss hämtat ut ett paket med trekvarts linnebyxor, linne, ballerina skor, och en topp.

Nyss beställt bikini, munkjacka, trosor, 3 par linnen, kjol och hotpants.

Men jäääävlar vad kul det är;)


Solen kom allt idag, så nu är jag glad o nöjd över att ha fått sola. Dessvärre blev större delen av städningen avbruten, men det  sörjer inte jag över.


Dags att gå ut och kolla när karln tvättar bilen:)

Av Anna - 29 maj 2008 13:24

FAAAN Jag känner mig, fet, fetare fetast, jävla svullo!

Vad händer? Jag vill ha bort allt mitt flöt nuuuuu. Jag vill trimma min kropp till det ultimata. Det går, men varför gör jag det inte?

Varför sitter jag dag ut o dag in och beklagar mig över dom smygande små sambokilona som kommit, man kan inte klaga när man inte gör ett jävla fuck åt det.

Och barn, det lär få vänta. Herregud hur skulle man se ut då? måste ner X antal kilo innan dess.

Bitter? Jag?...JAPP. Med all fucking rätt.


Och vet ni vad det värsta är? nu ska jag äta en jävla fryst FLÖT PIZZA.

Men det är GÖTT!

Av Anna - 29 maj 2008 13:11

What the...? var e solen? typiskt när man är ledig och hade tänkt pressa sol indränkt i 2 liter olja. Brunast vinner! eller?

Ajja, då får jag tid att göra något som jag annars inte gör för ofta, STÄDA.

Huuuuur boring som helst. Men dags att attackera alla dammråttor! NU!


Har börjat få knepiga känslor över en sak, fuck fuck. Både skönt och jobbigt. Kaos i hjärnan. Men på lördag är det fest! då ska ja supa bort allt sånt ;)


Även fest på tisdag kväll med några på jobbet, grill och bad, hur kul som helst. Ska söva över on tha work.


Rekommenderar www.radioseven.se för er som missat den dance/trance sidan, grym musik!  *diggar*


Ha´t så bra!


Av Anna - 27 maj 2008 21:40

Idag har jag varit riktig ball!!

Fick lära mig skjuta med pikadol idag på jobbet, FATTA coolt!

Riktigt vapen, riktiga skarpa skott! Sikken känsla av makt!

2 timmar sköt vi drygt, skakade rätt rejällt i början i händerna kan jag meddela, all respekt till vapen.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards