Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Anna - 7 maj 2008 20:01

Intervjun gick bra idag, skönt att få gjort det tidigt på morgonen så man slipper gå oroa sig hela dagen, om man hade fått komma på eftermiddagen eller så.

Nu får vi se hur det går.


Jäkligt gott väder idag! satt ute och solade på jobbet, på rasterna, som jag gjort dom senaste 2 veckorna, snacka om snygg bonnabränna jag har nu;)

Man blir så jäkla fräsch med färg i ansiktet, ser mycket piggare o gladare ut.

Solen får en inte bara att se snyggare ut, man blir både gladare och piggare. Varför kan det inte vara såhär underbart väder året runt för?


Fast nu undrar jag bara va fan jag hade på mig förra sommaren? vart e alla dom kläderna? hittar nada. Alltid samma visa, sen när vintern kommer undrar man vart fan alla sina varma kläder är någonstan. Suck.


Måste fram och köpa ögonbrynsfärg imorgon, dom bleks ju så jäkla mycket nu, helt vita nästan hehe, not nice. Får försöka att inte sitta med färgen så länge denna gången, sist blev dom helt super mörka, snacka om att jag gnuggade och tvättade hysteriskt sen eller:) hjälpte dock inte så mycket, fick gå omkring och se ut som en mupp;)


ha d så bra!

Av Anna - 7 maj 2008 19:57

 



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards