Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Anna - 6 juni 2008 21:28

Var några dagar sedan jag skrev nu.

Itisdags iallafall så hade vi grillkväll med jobbet, åt gott, drack gott, perfekt väder och många skratt, sedan sov några av oss över.

Fick presentkort på aroma massage och jättefin orkide blomma, plus ett kort med texten: vi håller tummarna, och alla hade skrivit på. Så himla fint. Så måndag vet ja förhoppningsvis om mitt vik blir förlängt eller ej. En tjej fick nej i onsdags och fick gå hem :( denna eviga väntan är för jävla jobbig!!

Men jag är ganska inställd på ett nej. Ska bjussa på smörgåstårta på måndag!


Annars har dagen idag bestått av solning och bad, sedan fika hemma hos älsklingens föräldrar, rabarberpaj, mumma.



Jag bara LÖVE min guld bikini :)


 Dags att sjösätta båten snart som är hos älsklingens föräldrar just nu, *bara* vaxningen kvar.


Sedan gick jag som vanligt till min älsklingskisses grav som ligger ute hos dom, saknar dig Lillis! Dumma jävla vetrinär!!! Klantarsle!!


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards