Direktlänk till inlägg 22 juni 2008

Vart FAN är mitt liv?

Av Anna - 22 juni 2008 18:53

Usch jag blir verkligen bara så less på mitt liv ibland. Känns som jag lever en 50 årings jävla liv. Eller jag menar vårat liv, vi är ju två om saken.

Man jobbar o sliter, helgerna består i att städa, handla, besöka föräldrar, laga mat. Herregud jag är 25 år! Vart är alla mina vänner? som man kan spontanfika med, gå på promenader och bara snacka skit ihop med, ut och festa, ringa till och bara tjöta om hur dagen har varit. Jag är trött på att dom enda samtalen jag får är ifrån morsan och karln. Vart FAN ÄR MITT LIV. Ska sambolivet vara såhär? ihopklistrade för evigt? låta allt annat försvinna. Jag vill göra något, ha en hobby, medans jag kan. Med kids i livet sen så kommer garanterat mitt liv bli ännu mer inrutat och istort sett omöjligt att kunna göra alla sakerna som jag vill göra NU.

Resa, umgås, spontan göra saker.......What the fuck.


Blir bara så less. Jävligt less. Jag är ung men lever mitt liv som en gammal  kärring. Snart är jag inte ung längre, då kommer ja för alltid att få leva som en trött gammal kärring och se tillbaka och ångra mig.

Jag har kommit på mig själv att jag lever inte det minsta i nuet. Jag lever i framtiden - när jag får det så löser det sig, sen i sommar då så, nästa vecka då osv. Inget blir bättre för att tiden går.

Jag måste göra något åt mitt extremt tråkiga liv, och det nu!

 
 
Ingen bild

mia

22 juni 2008 19:43

i augusti så ringer du bara så kan vi fika ;) mitt liv är typ samma juee:) pussgurkisen.. idag har ja tvättat bakat bullar o handlat hemma fru varning..ÅHH jaa

 
Ingen bild

mia

22 juni 2008 19:49

Du när min sommar är över så kan vi fika varje fredags eftermiddag o snacka skit ... :) miss dig min skatt pumis

 
K

K

22 juni 2008 22:42

Du har alltid ett val. Det är ditt val...

http://Katrine.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 maj 2009 13:36

Nämen sedär ja, im back!! Det har blivit ett litet blogg uppehåll i brist på fantasi.   Har nu en ny blogg, följ med dit!   www.piinglan.blogspot.com   Puss!! ...

Av Anna - 6 april 2009 21:36

Jaa nu börjar jag bli lite smått nervös inför intervjun imorgon, jag tycker att arbetsintervjuer är som ett polisförhör, känner mig alltid så skyldig på något skummt sett hehe...men det går säkert bra. Sommarjobb lockar väl kanske inte sådär himla my...

Av Anna - 6 april 2009 12:45

Skulle pallra mig ut förut för att sola, men fasen vad det blåste! Mellan blåsten blev det jättehärligt och varmt och jag njöt med min te kopp i näven, men sedan gav jag upp. Ska gå ut snart igen för att se om blåsten avtagit lite, och dessutom hämta...

Av Anna - 2 april 2009 19:10

YES äntligen är dom mina! Dmo såldes snabbt sjukt fort förra gången, men denna gången var jag itid :) Jeans leggings ifrån Mandeldesign.   Med dragkedja längst ner, har dessa i mörk blått innan.     Coola dekorativa knappar livar upp byxorna lite. ...

Av Anna - 2 april 2009 18:43

Vårväder idag med, dock lite blåsigare men som tur är har vi en lä sida ifram :) Ska bli fint hela helgen, vad sägs om på lördag, stor sol och 10 grader!!! me like!! Gissa vem som ska sitta ute och njuta och sola då? ME ME ME :) Soldyrkaren nummer et...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards