Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Anna - 18 mars 2009 15:30

Lika skönt vår väder idag med! Mamma kom hit på en skön promenad, var värsta zoo promenaden, hälsade och gosade med 2 hundar och 4 katter, sen var det massa andra katter vi såg på vägen, men som inte ville komma fram :) Ååå jag älskar djur! Är så sugen på en liten vovve, tänk så mysigt att promenera då!!

Har plockat lite vide och satt i en vas ute med, så fint!


Senare ska jag ner till stan och klippa mig, handla lite, sedan hem och dona lite inför besöket imorgon jag ska få av mina pinglor, sen ska jag färga håret igen med, kastanj, det är så fint!!


Nu, dags att fortsätta med maten innan älsklingen kommer hem!

Av Anna - 18 mars 2009 15:28

Ååå jag är så trött på bloggagratis, förstår inte varför det ska finnas en gräns för hur mycket mycket man får ha? det är ju hela nöjet med att läsa. Därför jag har väldigt få bilder i min blogg oftast, eftersom jag då måste radera gamla bilder ur äldre inlägg, kul or not!!


Har sagt länge att jag ska flytta över till blogg.se, men får aldrig till en sjysst layout. Men ska ge det ett nytt försök. För jag vet hur surt det är att komma in på bloggar med bara text.


Bättring, jag lovar!

Av Anna - 18 mars 2009 13:27

Måste tipsa er om denna sidan http://blogmap.se/

Här kan man se vems ens blogg är mest lik, lite smått kul sådär;)


Min blogg blev mest lik dessa.


Schulman-bloggare

1. Calle Schulman

2. Alex Schulman

3. Bloggis | Rock

4. Resurrection of

5. You got secrets too


Hmm vet inte om jag kan hålla med...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards