Alla inlägg den 5 september 2008

Av Anna - 5 september 2008 18:16

Idag har jag umgått lite med min andra hälft, Mia gumman ;) vi drog och tog en fika som jag blev helt spyfärdig av, mår fortfarande inte okej. Kroppen vänjer sig av fort med söta saker har jag märkt. Blev en brownie och sedan till lunch köpte jag med mig en grovmacka med basilikakräm och mozzarella, icke bra. Så, så fort karln kommer hem ska vi ut och promenera i raskt takt med stavarna, så jag får äta något kvällsmat ;) typ knäckebröd hehe. Ska gå förbi ett hus vi är intresserade av med, visning på onsdag.


Har varit jävligt seg idag, tror jag lider av vitaminbrist eller något. Bäst att hälla i sig en halv burk på direkten ;). Man har ju alltid vitaminer och omega 3 och annat tjaffs hemma, men hur länge kommer man ihåg att ta dom då?  Dags att börja damma av burkarna och få i sig lite nyttigheter igen kanske.


Får hoppa i gympakläderna nu och invänta karln. Bye.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards