Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Anna - 12 januari 2008 21:09

Funderat på att klippa eller färga håret?

Här kan du stoppa in ditt huvud och vips ser du hur du skulle sett ut i kändisarnas frillor, hur coolt som helst:)

 Heidi Klum lugg kanske? mohahaha.

 Eller svallande vågor och stora bröst?


Klicka här för att få dig ett gott skratt du med;)



Av Anna - 12 januari 2008 20:38

Vet du kanske redan vad du vill jobba med? Eller har du fastnat i livet? På denna sidan får du svara på 10 frågor och sedan får du reda på vilket yrke som passar just dig! Jag fick sekreterare.


Testa här!




Av Anna - 12 januari 2008 17:02

Jag diggar verkligen Brittans låt, Pieces of me, och videon är grym. I den visar hon vilken stjärna hon verkligen är! Hoppas hon kommer tillbaka stenhårt nu och lämnar allt trassel bakom sig.


Av Anna - 12 januari 2008 14:43

Antar att det inte bara är jag som vid denna tiden på året lider av extremt torr hy. Då speciellt i ansiktet! Och hur fräsch känner man sig då? Att sminka sig med underlags kräm är då helt omöjligt! Men har äntligen hittat min dream! Budget pris med, vilket gör det hela perfekt!
Aco:s serie för torr hy är en dröm för oss med fnasig hy! Och den finns på apoteket.

Denna rengörings lotion nedan använder jag morgon och kväll, och till skillnad från andra så torkar denna inte ut, utan man blir helt baby len efteråt. Brukar även 2 ggr i veckan köra med Aco:s peeling kräm för att skrubba bort döda och torra hudceller, och sedan som dags kräm kör jag deras ansiktskräm för torr hy. Rekommenderas varmt!


Av Anna - 12 januari 2008 14:40

...att man inte kan hålla sig borta från detta! Avslutade min förra blogg endast för någon vecka sedan, men nu har jag fallit dit igen. Jag saknar att skriva, det är terapi för mig, jag älskar att skriva! Slutade blogga sist för jag fick panik över att jag skrev min bloggadress överallt så alla som kände mig kunde lätt hitta den, denna gången ska jag vara lite mer varsam med det. Jag vill vara personlig, men inte alltför personlig, jag vill att folk ska läsa, men jag vill inte att ALLA jag känner ska läsa det jag skriver. Det känns som att om alla ens vänner läser ens blogg så behöver man knappt ringa varandra längre för man vet redan vad den andre ska göra och gjort. Lite så blir det. Sjukt men sant.
Jag vill nog inte inse det, men lite blogg beroende är jag allt. Vad gör jag annars här igen?

Ska få denna bloggen lite annorlunda än den förra. Den var mest personlig, om bara mig och vardagen. I denna vill jag klämma in annat, riktigt vad vet jag inte än, ska klura lite:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards