Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Anna - 25 januari 2008 20:17

Livet från den ljusa sidan:

Finns det något bra med att det är så långt till våren? Just nu känns det som om det dröjer typ trehundra år innan det blir varmt och ljust igen. Men det kanske inte är så dumt i alla fall - för det finns ju faktiskt fördelar med att det fortfarande är vinter:

  • Jag kan strunta i att benen är vetemjölsbleka och håriga ett tag till. Än dröjer det innan benen måste lämna sitt vinteride under byxorna och släppas ut i det fria, rakade och brunutansolade.
  • Det finns tid kvar att tro att hemmet ser rätt okej ut i skumrasket - jag ska njuta av friden tills den obarmhärtiga vårsolen tränger in och avslöjar den ostädade sanningen.
  • Jag ska passa på att bara ligga och stirra i taket och tänka på lite sorgliga och allvarliga saker - tids nog kommer våren då alla ska vara glittrande glada och göra saker hela tiden.
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards