Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Anna - 7 augusti 2008 18:46

Helvete vad dagarna rusar iväg, snart är semestern fucking over för denna gången. Ångesten kommer krypandes mer och mer. Blir inte bättre av att man inte vet vad man vill göra med livet, vad man verkligen vill jobba med, om man ska läsa ett år kanske. Ska jag satsa på detta jobbet eller leta annat? Jajja, tiden får utvisa, det gör den alltid. Bara att ta det lungt.


Precis haft besök av svärföräldrarna, dom spanade in våran nya tv :) Hur jävla kul är det inte med nya saker, me löve!


Imorgon ska jag till frissan, Preben, och bli nice i håret igen. Klippning och slingor, gud vad skönt!

Sen måste jag till ett shoppingställe med och inhandla ett par nya skor, byxor och lite nya toppar innan jobbet drar igång.

Av Anna - 7 augusti 2008 01:07

HalleFUCKINGlulia, eller hur d stavas.

Sitter med den bärbara i knät nu, UTAN FUCKING sladdar. Jag har skämpat och jag menar verkligen skämpat för att kunna få router fanskapet att fungera. Världens mest skit bruksanvisning, till och med min karl gav upp för 2 timmar sen, men icke jag. Jag kan inte ge upp som jag gett mig fan på.


Synd bara att det inte gäller allt, som typ äta rätt och träna.

Nyss smällt i mig glass, kolasås och maränger. HUR nyttigt är det klockan 1 på natta liksom. Jag smäller av. Jag kommer bli en feta knopp.

Vi har pratat här hemma om att börja träna när jobbet sätter igång nästa vecka, gå på gym. Jo hej liksom, hur många ggr har man inte sagt det?

Vi får se.

Annars får väl jag bli sittandes här med mina maränger och svälla bort om man inte tar tag i det nån satans gång.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards