Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Anna - 17 augusti 2008 20:01

Gud vad jag just looove att kunna sitta surfa i soffan, sängen eller vart fan jag vill! Underbart att slippa hårda kökstolen.


Annars har jag för en stund sedan varit ute med mina kära stavar och gått i regnet. Duggade först när jag skulle gå ut, men tänkte att - ähh det slutar nog snart. Yeah SURE! Ösregna sen. Och vad hade klant jag på mig? Jo en fleece tröja som bara sög åt sig allt regn, suck.


Annars så är det dags för första vägningen imorgon, varje måndag är det dags och se vad 1 veckas lidande har gjort med kroppen.

Har stått ut 1 vecka idag, im stolt:)

Måste ha lite delmål, saker jag ska unna mig själv när jag kommer till en viss vikt. Vart inne på kyssjohanna och tittat på massa fina smycken som jag bestämt att jag ska klicka hem när vågen sakta men säkert når en ny vikt.


Dags att jobba imorgon igen då. Känns sådär. Vill ha mer semester!!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards