Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Anna - 3 februari 2008 19:23

Usch nu börjar söndags ångesten sätta in. Vill ha mer helg, mycket mer helg. Vet att det snart är fredag igen, för veckorna går ruskigt fort dom också, men ändå. Sov dags om 2 timmar:(

Önskar ibland att man hade ett jobb lite närmare bostaden, så man slipper sitta i buss 2 timmar extra av fritiden. Man får går upp ruskigt tidigt ( kl 5:20) och man kommer hem sent, 17:40. Det känns som att när det är måndag igen hinns inget annat med, mer än jobbet.


Drog iväg och solade förut, varmt o skönt:) Inte varit iväg på 1 år eller så tror jag. Trodde jag var smart som solade endast 15 min, istället för 25 som jag alltid har gjort förut. Men inte då, brände mig lika förbannat ändå i fejjan och på bröstet. Så imorrn när jag kommer till jobbet kommer alla tro att jag är generad eller nått hehe. Ska nog dra en repa till apoteket imorrn och testa deras brun utan sol, tror det är av märket aco? Den ska vara bra har jag hört av många, använder ju acos rengöringslotion och ansiktskräm och dom är verkligen bäst. Vill vara brun och fräsh, men vill helst inte sola solarium för att uppnå det, med tanke på riskerna. Men nångång ibland kan väl inte skada?;)

Av Anna - 3 februari 2008 16:01

Nyss varit inne på H´ms internet shop och klickat hem lite baskläder.

Det kan man aldrig få för mycket av.


 Söt klänning för 149kr.

Baslinnen för 49.50kr

Tröja för 98kr.

2 toppar för endast 49.50kr, helt sjukt billigt.

Skön cardigan, har redan en grå. 198kr.

Och dessa 2 toppar för 100kr, är H´ms erbjudande just nu när man beställer ifrån dom.




Av Anna - 3 februari 2008 14:47


Klicka på länken nedan och bli medlem för att få gratis prylar!
Skickar du till minst 7 vänner och dom sedan blir medlem så får du din sak du valt hemskickad helt gratis!! Du kan välja bland annat från en dvd spelare, present kort på 1000 kr ifrån ikea, ipod, digital kamera, ansiktsbehandling m.m Kom igen!:) Jah inväntar redan min första gratis pryl, en dvd spelare ifrån philips:) Enkelt och lättförtjänt!
 
http://gratisgen.se/?ref=86345

Av Anna - 3 februari 2008 14:18

Nu har vi nyss varit ute på en riktigt lång och skön promenad. Vädret var dock ingen höjdare, blåst, duggregn och grått. Men hey, det är bara att pälsa på sig. Och den sköna känslan som infinner sig efteråt är värd all möda:) Tog en tripp ner till sjön och tittade, gick förbi och glodde på alla nybyggda hus dom smält upp brevid sjön,lite avundsjuk blir man allt. Men man får tänka framåt och glädjas av tanken att någon dag blir det våran tur, när det blir dags för barn och dags att bli vuxen:) Får glädjas av tanken att vi iallafall lämnat stan och bor i ett samhälle som är lite mera lantligt och man äger sitt egna parhus med trädgård. 100 ggr skönare och lugnare än en 3:a i centrum!


Helgen har varit lugn, extremt lugn. Men det behövs ibland, att bara vara hemma och fixa och dega och springa omkring ovårdad i sletna mys kläder och inte bry sig om något.


Ska ha min lilla spa dag ikväll. Även planer på att åka ner till staden och sola lite, var så längesedan jag la mig under ett solarium och fick lite färg. Det behövs nu känns det som.


Var inne och kollade på resor igår. Fann ett jättefint 4 stjärnigt hotell på Cypern, ayia napa. Redan varit där 2 ggr och jag är helt kär i det landet. En resa i maj eller sept har vi pratat om.


Nu ska jag surpla vidare på kaffet och spana in lite kläder på olika shopping sidor:)

Ha det bäst!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards