Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Anna - 9 februari 2008 22:33

Blivit en del filmtittande idag, en direkt när vi vaknade, och nu en förut till tacosen:) Half nelson med ryan gosling, shit vad snygger den karln är;) filmen var o andra sidan totalt värdelös, men allt går att pina sig igenom sålänge det finns ögongodis med:) han var dock charmigare i the notebook.* sooo hot*

Well well. Efter denna kassa film sitter jag nu och bränner en annan vi ska se på när vi kryper ner i sängen snart, superbad heter den, en komedi som jag hoppas kan vara något att ha.


På måndag ska jag börja ett nytt liv i några veckor, minst 2 iallafall. Ska köra den hederliga svält kuren Nutrilette hehe. Fast med mängder av frukt för att få något att tugga på, och så att man känner en större mättnads känsla. Se hur länge jag står ut och hur mitt humör kommer att bli. Har försökt 1 gång förut, men jag blev som en kärring med värsta pms:en så jag höll ut i bara några dagar den gången. Därför jag ska köra tillsammas med frukt nu, hoppas d går bättre!

När kuren är avslutad får det bli mer motion och nyttigare mat, detta är bara en liten push påvägen, för att komma igång och bli sporrad av att man går ner lite i vikt. JAG VET att det inte finns några genvägar, vill man behålla den nya vikten så måste man ändra på kost och motion, me know. Vill bara att dom första kilona ska ramla av lite fortare, därför är denna kuren rätt ok;) well well, får se hur det går. Vet bara att något måste göras.  

Av Anna - 9 februari 2008 12:16

Underbara lördag! Se vad som händer idag. Morgonen inleddes iallafall med en film i sängen:) Distruber, tror den stavades så. Väldigt sevärd iallafall.


Tog en repa på stan igår, älsklingen behövde ha lite nya kläder så jag slet åt mig massa kläder och tvingade in honom i en provhytt:) Blev 3 par brallor och 2 tröjor. För en gångs skull köpte jag inget klädplagg till mig själv! *wow anna*

Men inne på the body shop kunde jag inte motstå att inhandla en ny ansiktskräm ur nya serien Aloe. En vårdande serie för torr och känslig hy som innehåller aloevera.


Har blivit helt kär i serien som får min hy att kännas helt underbar.

Hon rekommenderade mig att köra nattkrämen både på dagen och natten eftersom jag blir så extremt torr på vintern.

Läs mer om produkterna på the bodyshop.se.

Pris för ansiktskrämen är 219kr.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards