Alla inlägg den 6 april 2008

Av Anna - 6 april 2008 16:44

Idag för 3 år sedan försvann en väldigt speciell person ifrån mitt hjärta och ifrån denna jord. Tiden går sjukt fort, känns som nyss allt hände. Tänker på det och allt annat mer än jag vill erkänna för någon.

Saknar dig väldigt mycket....


Av Anna - 6 april 2008 16:38

Imorrn ska jag tillbaka till frissan igen o KLAGA. Det såg fint ut när man var nygjord, men dagen efter när man testa lite så funkade slingorna inte alllls!!

Hon gjorde slingor bara från öronen o uppåt, vilket gör att när jag har tofs ser det helt galet ut, mörkt halva håret, ljust halva håret. Vill ju gärna att hela håret ska vara genomslingat.

Sen älskar jag diadem, vilket jag inte kan ha NU. Muppen slingade först och främst 1 cm ifrån hårbotten så det ser ut som jag redan har utväxt, sen slingade hon håret ojämnt, mer på ena sidan än andra. Ahh svårt att förklara men jag är innnnte nöjd, och det betala man 1000kr för ?? Jag vet att det var en elev jag fick, men det visste jag inte när jag bokade via nätet. Men jag hade fasen gjort slingorna bättre själv.

Så imorrn får dom fixa det på något sätt, eller ge mig rabatt för såhär vill ja INTE se ut! rätt ska va rätt, o kunden har ALLTID RÄTT!

Av Anna - 6 april 2008 16:30

Usch det är riktigt jobbigt att blogga nu när ena knappen inte funkar som den ska, blir helt fel i skrivandet, att behöva trycka superhåret på ena knappen *gahhhh* hate hate hate.


Igår lyckades vi iallafall komma iväg till örebro, gustavviks badlandskap. Men om jag säger så här, ska man åka dit, ska man göra det mitt i veckan när alla snorungar går i skolan. Totalt överfullt överallt. Och forsrännan var livsfarlig att åka, man sögs iväg innan man knappt hunnit sätta sig tillrätta vilket gjorde att jag for iväg i nån konstig ställning på sidan haha och sögs ner under vattnet i en hiskeli fart, men kul var det;)


Ska sätta mig att plugga väder snart, ska ha väderutbildning på jobbet 7:30-16:30 heeela veckan,jag och en till, sedan har jag prov på torsdag eftermiddag sucka, hallå prov? det har ja inte haft sen i skolan. Men utbildningen är väldigt dyr, så det kan jag sätta på min merit lista sen;)

Kanske visa väder på tv4? hahaha.





Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards