Alla inlägg den 15 april 2008

Av Anna - 15 april 2008 18:12

I sept vill jag utomlands! jag bara måste, var alltför längesedan nu!

Tahiland lockar mig mer o mer nu. Förut satte flygrädslan stopp över att flyga så länge. Men eftersom jag nu jobbar en del med flygplan, och dessutom ser dom o hör dom varje dag så har det börjat släppa mer o mer. Okej, jag är fortfarande rädd, men förut kunde jag knappt se ett plan utan att få handsvett. Att flyga herkules igen till karlsborg vecka 20 ska faktiskt, hör o häpna, bli kul! Flyger ju då bara försäg i 30 min, men det är ju starten o landningen som e hjärtklappnings framkallande.


Har kollar runt på lite hotell i kho lanta, tror d stavas så? Blev förälskad i stränderna, det är dom som lockar. Dom vita stränderna och lugnet, och att få vara borta i 2 veckor. Me like!



Av Anna - 15 april 2008 16:42

Har idag suttit ute i solen och gottat mig lääänge. Är äkta underbart vår väder ute, det bara spritter i hela kroppen ahhhh sköööönt. Har redan blivit rödlätt på kinderna;) Önskar varje dag kunde vara såhär fin. Vill bara ta ut båten, fara till en ö och grilla och bara vara.


Imorrn är det dags att jobba igen, nu är ledigheten över. Helgen är min, så nu är jag bara ledig 1 dag på 10 dagar, sucka.


När jag satt ute o sola förut kom en granne förbi med kattmat o kattsand till oss, hennes äldre katt hade blivit tvungen att avlivas och hon hade sett att vi hade kissekatter, så snällt så;)


Dags att äta! sedan ska jag beställa lite clothes ifrån H´m:)


Av Anna - 15 april 2008 13:52

EN GUL OCH EN GRÖN BANAN GICK ÖVER GATAN.DEN GRÖNA BANANEN SPRANG O GÖMDE SEJ,DÅ SA DEN GULA BANANEN,,, FAN VAD OMOGEN DU ÄR!!!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards