Alla inlägg den 26 april 2008

Av Anna - 26 april 2008 15:31

Gud vad jag hatar inkompitenta föööölk. Drog te apoteket och leta och frågade efter *dagen efter hjälp* som jag skrev om förut, nått man skulle dricka i 3 steg för att inte bli så bakis dagen efter. Då säger hon - det enda som hjälper är att inte dricka så mycket alkohol. Hmmmmmm NÄHÄ tror hon inte jag fattar d eller. Sen hade hon inte en sussning om vad jag pratade om för produkt, även fast jag sett det på reklamen, var ett tag sen nu men ändå.

Bara för att man jobbar på ett apotek behöver man la inte vara så jäkla hälsosam och komma med spydiga kommentarer, gahh.


Har solat ute en stund nu, satan va solen tar, me löve!


Dags o duscha och börja fixa sig for tonight :)


SKÅL!


Av Anna - 26 april 2008 12:07

Ikväll är det då utgång! är laddad:)


Ska fram till stan nu och köpa såntdär man ska dricka innan man går ut, så man inte ska bli bakis dagen efter? what the fuck heter det nu då...finns iallafall på apoteket. Nån som har testat? annars får ni en analys imorgon.

Brukar alltid bli extremt bakis, kvittar om jag dricker lite eller möe, alltid samma frukansvärda baksmälla. Hoppas jag har hittat mitt botemedel?!!


Måste även köpa nån finer blomma till födelsedags barnet med;) barn o barn...26 år haha, vi börjar bli gammla nu!


Ska se te att ta med kameran ikväll!


Ha en bra helg!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards