Alla inlägg under februari 2008

Av Anna - 3 februari 2008 14:47


Klicka på länken nedan och bli medlem för att få gratis prylar!
Skickar du till minst 7 vänner och dom sedan blir medlem så får du din sak du valt hemskickad helt gratis!! Du kan välja bland annat från en dvd spelare, present kort på 1000 kr ifrån ikea, ipod, digital kamera, ansiktsbehandling m.m Kom igen!:) Jah inväntar redan min första gratis pryl, en dvd spelare ifrån philips:) Enkelt och lättförtjänt!
 
http://gratisgen.se/?ref=86345

Av Anna - 3 februari 2008 14:18

Nu har vi nyss varit ute på en riktigt lång och skön promenad. Vädret var dock ingen höjdare, blåst, duggregn och grått. Men hey, det är bara att pälsa på sig. Och den sköna känslan som infinner sig efteråt är värd all möda:) Tog en tripp ner till sjön och tittade, gick förbi och glodde på alla nybyggda hus dom smält upp brevid sjön,lite avundsjuk blir man allt. Men man får tänka framåt och glädjas av tanken att någon dag blir det våran tur, när det blir dags för barn och dags att bli vuxen:) Får glädjas av tanken att vi iallafall lämnat stan och bor i ett samhälle som är lite mera lantligt och man äger sitt egna parhus med trädgård. 100 ggr skönare och lugnare än en 3:a i centrum!


Helgen har varit lugn, extremt lugn. Men det behövs ibland, att bara vara hemma och fixa och dega och springa omkring ovårdad i sletna mys kläder och inte bry sig om något.


Ska ha min lilla spa dag ikväll. Även planer på att åka ner till staden och sola lite, var så längesedan jag la mig under ett solarium och fick lite färg. Det behövs nu känns det som.


Var inne och kollade på resor igår. Fann ett jättefint 4 stjärnigt hotell på Cypern, ayia napa. Redan varit där 2 ggr och jag är helt kär i det landet. En resa i maj eller sept har vi pratat om.


Nu ska jag surpla vidare på kaffet och spana in lite kläder på olika shopping sidor:)

Ha det bäst!

Av Anna - 2 februari 2008 18:13

Ååå hittade detta extremt söta linne ifrån odd molly när jag var och besökte en annan blogg. Vill ha!

Visst är det fint?

Av Anna - 2 februari 2008 17:09

Dagen idag har gått i slöhetens tecken. Vaknade av att det snöade och blåste som hejsan ute. Ligger nu ca 5 cm nysnö på marken och lyser upp den mörka tillvaron. Är det nu vintern ska komma på allvar? Tycker det kan snöa i dec, vid julen, sedan är det bra för min del. Hatar att bege mig ut på vägarna när det är snöigt och blaskigt.


Slutade tidigt på jobbet igår som alltid på fredagar, 12:30. Drog en repa på staden och inhandlade en ny mascara, max factor 2000. En gammal klassiker man aldrig tröttnar på. Testat många nya men tycker oftast att dom klumpar sig eller att borsten ser helt geggig och härjad ut redan när man ser dom i affären. Är dock lite sugen på att prova den nya som kommit ut ny, en dubbel mascara, den ena sidan är vanlig mascara, den andra är nån skimmer mascara man ska ta på efteråt för att få lite liv i ögonfransarna, tufft! Vilken är eran favvo?


Var på bio igår med, fick lite bio biljetter i julklapp som vi utnyttjade. Såg I am legend med Will smith. Rätt ok.


Nepp nu är det dags att laga lite käk. Snitzlar med ris och bearniesås.

Av Anna - 2 februari 2008 17:00

Lovade ju att lägga upp bilder på min shopping förra helgen, tror ni jag hittade sladd fanskapet som ska in via telefon o dator? Nix. Förens idag när jag började rota lite till bland kartonger och påsar sedan flyttningen, så nuuuu kära folks kommer dom.

 Underlags kräm från make upp store. Halv täckande och perfekt för dom som har lite torr vinter hy! Pris 245 kr. Rekommenderas!

ÄNTLIGEN! En skinn jacka ifrån veromoda, som jag har letat efter att finna den perfekta! Fanns i brun och svart, pris 799kr.

Jeans, även dom ifrån veromoda, snygga fickor både fram och bak. Pris 599kr.

Nyinkommen tröja ifrån, gissa? Veromoda:) Ser lite konstig ut på bilden men är verkligen hur fin som helst på. Rynk nedanför bysten och en bit ner på magen och lätt utsväng. Pris 159kr, fanns i grått också.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards