Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Anna - 1 januari 2009 18:25

Hej på er! Hoppas erat nyårfirande var bra igår?

Själv åt vi jättegod mat, vattnas i munnen när jag tänker på det, vill äta mer idag!! ;) Kom hem strax innan 2 och var supertrötta.


Så idag har det varit en lugn dag, städat lite, glott vid datorn och nu håller jag på att lagar mat samtidigt som jag bloggar (som vanligt) :) Blir potatisgratäng med vegetariska snitzlar! Mycket gott ska det bli.


Har ni gett några nyårslöften då? Jag har inte gjort det på flera år, man håller dom ändå inte mer än några veckor. Att pressa sig till att göra något funkar aldrig, man ska göra det för att man vill, att det känns rätt och för att viljan finns där.


Men för er som lagt löften så önskar jag er all lycka till och hoppas ni lyckas :) för det går om man ger sig fan på något! Det gäller bara att ha en stark karaktär.


Nej nu är jag hungrig!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards