Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Anna - 9 januari 2009 21:56

Nå vad tyckte ni om lets dance nu då?

Laila bagge var inte blyg för att visa upp melonerna direkt ;) Blev riktig chockad över att hon kunde dansa så bra!


Sedan trodde jag faktiskt att blondinbella skulle fått mera poäng, kanske inte så hon låg i toppen men någonstans mittimellan :)


Sedan att Kitty blev så arg över att hon fick dåliga poäng förstår jag inte alls, hon kunde ju inte dansa. Älskar hennes personlighet, men jag tror tyvärr att det blir hon som ryker nästa fredag, vem tror ni?


Ha en bra kväll!

Av Anna - 9 januari 2009 16:04

Fan, känner mig som ett köttberg, milt sagt. Det gör man alltid efter att man vräkt i sig fet mat. Var ett tag sedan jag slutade med min diet som höll på i nästan 3 mån, ingen utemat, träning och max antal kalorier per dag. Vilket gjorde att jag gick ner 7 underbara kg! Efter julen nu har jag snart gått upp 3 kilo!! Det känns vill jag lova, både på humöret och kläderna. Mådde så jävla bra när jag åt bra och rörde på mig och man märkte att kilona rann av en. När man bara frossar blir man allmänt nere och på pisshumör och kläderna är inget roliga att ta på sig.


Att vikten kan spela sådan stor roll på hur man mår? Eller är det mest maten man stoppar i sig som är boven i dramat? Har läst att man rent utav kan bli deprimerad av att äta för dålig och för fet mat. Kroppen behöver fibrer, grönsaker, frukt och motion. Det är så lätt att skriva, men gud så svårt att leva efter.


Men så bra som det gick för mig under dessa 3 mån har jag aldrig varit med om! Hade karaktär till tusen och ibland kunde jag träna 2 ggr på en dag.

Fan vad stolt jag var då!


Dags att sätta igång igen! För man är värd att må bra!

Av Anna - 9 januari 2009 13:46

Photoshop är ett helvetes program!!!! Gahh BLIR TOKIG PÅ SKITEN.

Av Anna - 9 januari 2009 11:45

Söker man på rumpor och bröst som någon visst hade gjort, så hittar man till min blogg ;) Referenser är SÅ kul att kolla! ;) Men jag vet inte om min blogg handlar så myket om sånt? höhö.

Av Anna - 9 januari 2009 11:32

 Igår såg vi pineapple express, hade höga förväntningar på denna komedi då jag hört att den skulle vara väldigt bra och roligt. Visst hade den sina stunder då man flabbade, men annars blev jag mest besviken. Den var gapig och skrikig och det kändes som den aldrig skulle ta slut. Det enda dom gör är att röka på och filmen får det att verka som att det är helt normalt.


Detta handlar filmen om:


"Hollywoods nye älskling Seth Rogen spelar Dale Denton, en inkasserare med Miss America-liknande flickvän, som på fritiden gärna röker starka jointar och drömmer om en karriär som radiopratare. När han en dag besöker sin langare, den ständigt höga och mormor-älskande Saul Silver (en James Franco på dekis) och får prova ett gräs kallat Pineapple Express som, enligt experten, verkar skapat i himmelen tror han att lyckan är gjord.


Men snart visar det sig att jointen snarare är en biljett rakt till helvetet, sedan Dale lyckats tappa den efter att blivit vittne till ett iskallt mord där dessutom en stenhård polis (Rosie Perez) var inblandad. Eftersom Pineapple Express endast har sålts till två eller tre killar i hela USA och att grundlangaren själv var inblandad i mordet blir både Dale och Saul inkastade i en frenetisk jakt, som slutar i våldsam konfrontation där både kroppsdelar och kulor flyger all världens väg."


Mitt betyg: 2/5

Av Anna - 9 januari 2009 11:22

Sorrey för det dåliga uppdaterandet, men jag håller på och pillar på en ny blogg som ni ska få ta del av när den är klar. Promise :)


Idag är det riktigt härligt väder ute, 3 + och sol! Snöande som satan igår, riktigt mysigt när det var helt vitt ute, men det smälte bort på eftermiddagen sen :(


Har varit istan alldeles för tidigt idag med, först körde jag karln till jobbet vid 6:45, sen hem igen. Sedan skulle jag befinna mig på AMV någon gång mellan 8:30-11:00 stod det på lappen jag hade fått. Så jag kom dit 8:30, men då var det STÄNGT! Hur glad blir man då? Kundmottagningen öppnade inte förrän 10:00. Dom hade fått nya tider vid årsskiftet, kul att dom informerade mig om det då, dom hade faktiskt skrivit att jag skulle vara där tidigast 8:30. Det var bara att sitta där och vänta, men sedan tröttnade jag och drog till Mcd och tog en kaffe och muffins ;) Nyttigt på morgonkvisten:)

Sedan tillbaka till AMV. Och då var det kö minnsan, sucka.


Hörs sen!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards