Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Anna - 10 januari 2009 21:27

Jaa tamigfan i helvete säger jag.

Som ni vet pysslar jag med en annan blogg som jag tänkte flytta över till när den är vacker och redo.

Men man ska visst inte bege sig in i saker man inte kan något om, det vill säga html koder. Har nu lyckas förvränga allt som går i bloggen, det mesta är kaos och jag vet inte vad som är fel.

Vilket kommer att sluta i 1: Jag ger upp och fortsätter här och bloggar, eller 2: Jag får ta bort den nya bloggen, och starta en ny och börja om från the fucking begining.


J A G B L I R T R Ö T T P Å S K I T E N

Av Anna - 10 januari 2009 14:39

På måndag blir det hårdkörning igen, då ska jag sätta igång med min diet igen som jag klarade så galant i 3 mån sist! Imorgon ska förberedelserna ske, köpa bra mat och inhandla en ny köksvåg, den andra *råkade* jag få lite vatten i ;) Allt ska vägas och räknas in i minsta detalj, först då kan man få koll på allt.  Låter jobbigt, men jag lovar, efter 1 vecka går det av sig självt.


Har bara beslutångest hur jag ska göra med träningen på gymmet. Om jag bara ska köra kondition för att bränna fett? eller om man ska styrketräna visa dagar med. Det formar ju kroppen så oerhört snyggt men vägningen kan bli missvisande med tanke på att muskler väger mer än fett. Men o andra sidan, ju mer muskler man har, ju mer fett bränner man. Man kanske inte ska strirra sig så blind på vågen utan kolla mer hur kläderna och kroppen ser ut? Men allt detta med att gå ner i vikt tycker jag handlar om lyckan att få ställa sig på vågen och se hur allt dallrigt har försvunit.


Jaja. På måndag kör jag igen, nån som är med ? :) Varje måndag är det vägning!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards