Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Anna - 19 januari 2009 20:13

Förlåt för seg uppdatering ibland, men jag har tappt lusten att blogga då jag inte har något vettigt att blogga om ibland, eller oftast ;) Men nu har jag en ide!! Har ju pratat om att jag ska byta blogg, men la ner det eftersom jag fuckade upp html koderna så allt blev helt kaos. Men nu ska jag göra ett nytt försök, för nu har jag kommit på vad bloggen ska handla om, något som jag tycker är intressant! Istället för att drabbla på om nonsens så ska den nya bloggen ge något. Den kommer säkerligen handla en del om mig och min vardag med, men det är inte det som är syftet med nya bloggen.

Vi får se hur det går. Jag meddelar när jag är klar med looken av den nya bloggen, så ni får hålla ut ;) Ska vara lite försiktigare med att röra runt bland alla koder denna gången ;)) H a det så bra!

Av Anna - 19 januari 2009 15:03

Såg ni också när himlen blev helt grön/blå i lördags kväll? Vi var påväg hem ifrån älsklingens föräldrar när det hände, det var mäktigt. Men det första vi sa var - VA fan var det? Ett plan som explodera? Hela himlen lös upp. Nu säger dom att det var en meteor, och har faktiskt filmats av några i skåne. Hur coolt är inte det?

Och jag är jävligt glad över att jag fick se det.



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards