Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Anna - 12 januari 2009 18:47

Har gett mig in på ett omöjligt uppdrag känns det som. Tänkte lägga in en del inlägg under kategorier så att ni lättare ska hitta och kanske bara läsa om det ni vill. Men heyy, det tar ju fucking evigheter! Suck. Finns det inte smartare sätt att lösa det på?

Har börjat lite smått iallafall, ni kan väl kolla in kategorierna!

Men som sagt, det kommer nog ta ett tag innan allt, eller det mesta iallafall finns där.

Av Anna - 12 januari 2009 18:06

Allt bra idag? Jag har typ sovit bort halva fucking dagen, så går det när man lägger sig sent och sedan vaknar man när karln går upp vid 6.30 Då låg jag och kollade på vakna med the voice *love it* till klockan 9, och somnade såklart OM sen. Hur trött blir man inte på sig själv då?


Har iallafall varit i skövde en sväng, karln hade beställt lite delar till sommarbilen inne på bmw. Flängade runt och skulle hitta par varma stövlar, men jag är nog sent ute. Nu var det vårskor, ballerinaskor högt och lågt.


Nu är man hemma igen, och är fortfarande trött, tröttare och tröttast. Så går det när man söver förlänge, jäkla klant.


Ska snart ta mod till mig och hoppa upp på motionscykeln, idag är det ju trots allt min start på viktminskningen!! Har 300 kcal kvar att äta idag, så jag får välja omsorgsfullt sen ;)


Bye!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards