Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Anna - 11 januari 2009 20:37

Varför är det så jobbigt att springa på sina ex för? Gjorde det idag, inte sett han på typ 2 år. Men så bara var han där, 1 meter ifrån mig. Han såg mig aldrig, jag sa bara till älsklingen lite stressat - KOM VI GÅÅÅR. Hahaha.

Undra varför man blir som man blir? Jag menar, jag har ju trotts allt haft ett liv ihop med denna karln. Nu fylldes jag bara av panik och ville fly. Vi skildes inte som ovänner eller något heller, men om jag nu hade stannat kvar och hälsat, vad har man gemensamt nu? Vad skulle man prata om? Jag bryr mig inte om hans liv, och han bryr sig inte om mitt längre.


Vad gör ni när ni får syn på ett gammal ex?

Av Anna - 11 januari 2009 14:07

Hej på er! Allt bra idag?


Ska snart fara ner och köpa en digital köksvåg för imorgon och storhandla. Sedan blir det besök hos älsklingens föräldrar och fika, får passa på att äta möe gött idag ;) Men jag är laddad inför imorgon och resterande veckor!!


Riktig storm ute idag, mörkt grått och jävligt. Usch vad less man blir!


Nä dags att ta tag i denna dagen och göra sig mänsklig efter duschen.

Hörs senare!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Nix
 Japp
 Nix, men jag vet vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards