Alla inlägg den 11 december 2008

Av Anna - 11 december 2008 20:49

Oj det var ett tag sedan jag skrev nu! Men har haft huvudet fullt med andra tankar, plus att nya jobbet tar all min kraft. Det har varit och är mycket nu. Känns ganska hopplöst om jag ska vara ärlig. Har alltför många frågor och tankar som surrar runt.


Annars hade jag jättetrevligt ute med mina pinglor ihelgen! Så skojj när alla kan träffas och umgås för en gångs skull! Ska ta och lägga ut lite kort så snart som möjligt.


Redan helg imorgon igen, veckorna går så fort. Snart är det jul!! Jag har inte köpt en enda! Eller jag var ute på nätet igår och klickade hem lite klappar, får hoppas dom kommer innan jul bara?!?.


Snart är det sova dags, ska börja tidigare imorgon tänkte jag så att jag kan dra hem tidigare.

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards