Alla inlägg den 15 december 2008

Av Anna - 15 december 2008 17:27

Hur går det för er alla med julklappsinköpen?

Jag har varken haft tiden eller orken att springa och stångas med alla folk i affärerna så jag har för en gångs skull köpt och beställt ALLT ifrån nätet! Så himla smidigt! *nöjd* Har nu bara en klapp kvar att köpa till sambon, har lite beslutsångest vad jag ska ta.


Annars mår jag väl inget vidare, om vi nu ska bli personliga. Jag har helt klart gjort fel jobbval och vill bara därifrån. Men jag sitter ju liksom fast. Man kan ju inte bara säga upp sig utan att ha ett nytt jobb. Egen uppsägning ger en ju en karens på 45 + 7 dagar om man nu hade tänkt stämpla som en sista utväg. Så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har satt mig i en jävla situation när jag tackade ja till detta jobbet. Men man måste ju våga testa nya vägar ju, ibland funkar det, ibland inte.


Hoppas ni har det bättre än mig!


Dagens motto - Det finns alltid en utväg

Ovido - Quiz & Flashcards