Alla inlägg den 22 december 2008

Av Anna - 22 december 2008 20:23

Imorgon är det LÖN, förbannat gött och välbehövligt ;) Då ska jag dra ner och köpa hårfärg, har alltid gått till frissan för att färga håret men känns som man bör bli lite mer ekonomisk av sig. Hur svårt kan det va att kleta i färg i huvudet liksom? ;) Är sugen på någon varm brun nyans med inslag av lite rött, typ kastanj. Är så trött på det jag har nu, färgen har tvättas ut flera ggr om känns det som. Dags för något nytt! Får passa på nu medans jag har mörkt hår och man mixtra med alla härliga färger. Snart är våren här och då är det dags att bli blondie igen, som vanligt ;) Visar er imorgon hur resultatet blev ;)


Kvällsmats dags!

Av Anna - 22 december 2008 20:02


Denna gos bilden tog jag förut på mina små kissekatter. Dom nämligen ÄLSKAR våran nyinköpta fåtölj från Ikea, dom ligger där jämnt. Och försöker man sätta sig där så tittar dom förvånat på en och försöker böka bort en haha.

Av Anna - 22 december 2008 19:56

Yes nu har jag slitit upp paketet! Där fanns örhängen och ett långt halsband som jag ska ha på julafton, så fint! Dessutom var dom på rea när jag beställde hihi, sånt älskar man!


Sen en partytopp som jag faktiskt inte vet när jag ska använda än, vet inte ens om jag ska behålla den. Man såg inte så bra hur den såg ut när jag skulle fota den förut för jag ORKA inte ta på mig den efter träningen, så jag lånade en bild från H´m, fast jag beställde i svart färg, den var visst slut nu såg jag.

Tyckte inte den satt så snyggt. Men jag ska tänka på det ett tag till ;) Den var ju inte så dyr, 149 kr tror jag.


Ha en bra kväll!

Av Anna - 22 december 2008 16:05

Nytränad och förbannat hungrig! Sitter ochväntar på att käket ska bli klart, kanske inte så jättebra att sitta blogga samtidigt, brukar alltid lyckas bränna något då ;) men det är såååå tråkigt att bara stå och glo på maten medans den får lite färg, eller hur???


Efter maten blir det till att städa lite, som vanligt. Känns som att det är det enda man gör, hur fan kan det bli så rörigt så snabbt? en gåta för mig.


Just det, ska slita upp mitt H´m paket med!! Jippi! Visar er sen vad den innehöll.


Bye!

Av Anna - 22 december 2008 13:03

Mina söta älsklingkissar!




Av Anna - 22 december 2008 12:51

Hue, har nyss vräkt i mig typ 1 kg tomtegröt känns det som. Men förbaskat gott är det ;) Får man ingen julkänsla utomhus får man skapa det inomhus!


Ska om en stund bege mig till gymmet och få upp flåset lite och försöka väcka liv i dom såkallade musklerna som har gått och gömmt sig alltförlänge nu. Dessutom ska jag springa förbi affärn och hämta ut ett paket ifrån H´m hihi kulikul! Visar sen!


Ha en bra dag allihopa och njut av eran julledighet om ni har en sådan ;)


Dagens ordspråk - Kommer du att se tillbaka på ditt liv och säga - " Jag önskar att jag hade" eller - " Jag är glad att jag gjorde" ?

Ovido - Quiz & Flashcards