Alla inlägg den 29 december 2008

Av Anna - 29 december 2008 19:24

Min rubrik säger det mesta. Har inte all den här blogg charmen blivit ganska så bortblåst numera? Har den inte bara blivit helt hysterisk?

Alla vill bli stora kända bloggeskor och känna pengar som dom stora bloggarna gör, det är allt det går ut på numera. Förut gjordes det av ett rent nöje. Läser man en del större bloggar så förstår man att dom inte alltid skriver för att det är kul längre. Dom känner en press att uppdatera flera ggr om dagen annars förlorar dom läsare, dom har press på sig att skriva intressant inlägg. Och folk som försöker nå bloggtoppens värld utnyttjar dom större bloggerskornas namn osv. Allt ska alltid gå till sådan överdrift!

Av Anna - 29 december 2008 15:50

Gud vad kallt det är idag! Kallaste dagen iår tror jag *hutter* Men gud så vackert det är ute nu, helt vitt av all frost. Skulle vilja ha en riktigt bra kamera och bara gå ut och fota massa! Tänk vad härligt! Tänk så fina kort det skulle bli!


Annars har jag varit iväg på gymmet. Fan vad det luktar unken jävla svett såfort man öppnar dörren in dit, det är så kräkreflexerna börjar arbeta innan man vänjer sig. Undra om någon jävel någonsin städar där inne? Lär ju vara en bakteri härja som heter duga där inne. Hej tvål och vatten!


Nu har jag precis frossat tacos, överblivet från igår. Det var jag värd nu efter mitt träningspass :)

Hörs!

Av Anna - 29 december 2008 07:39

Samla poäng och få gratis presentkort på H´m och Gina tricot!


Gå in på denna länken och spana in, enkelt!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=135947



Av Anna - 29 december 2008 07:09

Sitter här på morgonkvisten och ugglar, känner att min kropp behöver lite frukost och kaffe typ NU.

Varit vaken sen älsklingens klocka ringde strax efter 06:00. Stackars han att behöva jobba på mellandagarna, skulle typ vara en handfull människor på hans jobb idag bara :( Men så är det.


Efter allt frosseri dessa dagar så ska det bli extra skönt att gå träna sen! Verkligen behövligt. Ska pressa mig själv på deras crosstrainer, fan vad jobbigt det är!


Nä nu måste jag få lite energi i magen, Hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards