Alla inlägg den 19 december 2008

Av Anna - 19 december 2008 14:31

Jaha och vart är julkänslan då? Blå himmel, flera plusgrader och solen sken i mitt ansikte förut. Mer vårkänsla än vinter och jul. Jag vill ha SNÖ!


Annars har jag precis kommit hem ifrån the gym. Mycket perfekt att ha ett gym med gångavstånd till, då finns det liksom inga hinder att ta sig dit ;) Har mest kört igenom hela kroppen med styrka idag, bara 15-20 minuters kondition. Jag tycker kroppen blir så jävla fint formad av styrketräning, dessutom blir man fin och fast ;) och det bränner mer kalorier under dagen vilket alltid är uppskattat ;)


Nu är det dags att laga lite mat!


Ha en bra helg allihopa!

Av Anna - 19 december 2008 11:52

Jag äter då ingen julskinka iår, inte gjort på flera år.

För er som fortfarande gör det, kanske ni kan få en tankeställare om ni läser denna artikel som är ifrån aftonbladet idag.


http://www.aftonbladet.se/debatt/article4027275.ab

Ovido - Quiz & Flashcards