Alla inlägg den 30 december 2008

Av Anna - 30 december 2008 15:47

Hur är det med er idag då?

Själv har jag fått en del gjort. Varit på läkarbesök bl.a, haft en knöl jag varit orolig för och för ett par veckor sedan började den göra förbaskat ont, inflammerad typ. Men dom tog bara fram en härlig nål och körde in i knölen och pressa ut massa härligt ;) var någon inflammerad talgkörtel som man måste få hjälp med att sticka hål på, så det var tur jag åkte in!


Sedan har jag flängt på staden och letat present till mamma, det märkt verkligen att alla är lediga nu! Kändes precis dom dagarna innan julafton, stress och press. Alla ska fynda på rean nu. Suck. Även varit och hälsat på älsklingen på jobbet och lämnat lite mat ;)


Och nu ska vi bege oss iväg mot lite mer shopping ;)

Av Anna - 30 december 2008 07:20

Ååå vad jag är TRÖTT! Har så jäkla svårt att somna på nätterna nu i relativit god tid sen vi vände lite på dygnet under julen. Somna väl runt 01 inatt och var tvungen gå upp 6:30, JIPPI säger man då. Sitter här med ögon som går i kors och hår som står åt alla håll typ ;) Kört karln till jobbet nyss, är tvungen att ha bilen idag, därför den tidiga uppgången *gäääsp*. Finns inget värre än när man inte kan somna, man ligger där och vrider och vänder på sig, ingen sovställning är skön, det blir för varmt, det börjar klia lite överallt, man klockar på klockan, man ligger och lyssnar på karln och katterna som ligger och snarkar ikapp typ. Men men, sånt äre ibland :)


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards