Alla inlägg den 23 december 2008

Av Anna - 23 december 2008 19:37

Just det! Jag har ju köpt hårfärg jag måste hinna slänga in i håret med, fasen också. Jag som är så trött och seg nu! Inte färgat håret på mig själv på flera år, hur ska detta gå....hehe.

Blev kastanj färg! Hoppas det blir niceigt!

Visar bild på det sen!


Av Anna - 23 december 2008 19:22

Fy fan jag är helt SLUT!! Flängt runt på stan som en dåre, det tog längre tid än jag trodde. Miljoner folk och bilar överallt.


Har nu slagit in alla paket iallafall och varit hos min syster och lämnat julklappen till henne. Hon och hennes sambo drar ju till Gran Canaria imorgon, FYY vad fuskigt!


Julafton imorgon då! Ska bli mysigt att vakna. Öppna massa paket i sängen och sedan äta tomtegröt till frukost! Är bortbjudna redan klockan 10 imorgon så det blir att traska upp tidigt, *gäsp* Ska hinna med 3 ställen under dagen. Detta farande! Egentligen skulle vi till FYRA STÄLLEN, men någon måtta får det allt vara.


Ha en god jul nu allihopa! KRAM!


Av Anna - 23 december 2008 11:56

FAN vad jobbigt det är att inte kunna dra fram på stan när man själv vill eller, nä här får man sitta och vänta på att bussjäveln ska komma. Var allt bättre förr när man bodde istan! Iallafall när man har ärenden ;) annars är allt landsbygda möe bättre, eller fel ordval kanske, samhället låter bättre ;)


Ska iallfall sno bilen istan ifrån sambon så jag har något att susa runt i med alla stuff jag måste inhandla.


Bye!

Av Anna - 23 december 2008 10:25

Ååå vilken underbar film!! Sen att han är sådär sexigit mystisk med gör det hela ännu bättre ;) Men det är ju bara en film, och det märks. Hade någon kommit fram till mig och sagt att - jag är en vampyr, så hade jag fan sketet knäck. Men inte denna lilla damen. Hon bryr sig inte ett smack.

Men det skiter jag i! I filmens underbara värld kan allt vara precis som man själv vill.


Näj nu måste jag ta tag i denna dagen! Med andra ord rusa på stan som en tok.


Ha en bra dag!

Av Anna - 23 december 2008 07:50

Idag är man uppe med tuppen fast man egentligen inte behöver. Konstigt nog är jag pigg även fast jag sovit skit inatt, somna sent och vaknat hela tiden. Precis ätit frukost med tända ljus och nu pimplar jag lite behövligt kaffe.

Har så mycket som måste fixas idag! Köpa massa julblommor som ska ges bort imorgon,leta efter en fin klänning att ha på sig, handla mat, köpa dom sista klapparna, slå in alla paket, färga håret. Blir pigg och stressad bara jag tänker på det, och ingen tillgång till bil har jag heller eftersom sambon har den till jobbet. SUCKA. Får ta bussen ner till hans jobb och sno bilen ett tag, annars kommer jag få gå som en packåsna på stan ;)


Men innan jag sätter igång med allt ( klockan är ju trotts allt bara 7:55 ) så ska jag krypa ner i soffan och se på film, Twilight! Har hört att det ska vara en sådan romantiskt och underbar film. Ett bra sätt att börja dagen på!

Ovido - Quiz & Flashcards