Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Anna - 10 februari 2009 18:47

Alla människor har drömmar som man vill uppnå, kan man inte det så är dom ändå härliga att tänka på.

Vilka är era? Man får inte glömma bort sina drömmar det är viktigt för att ha något att skämpa för och behålla den där gnistan.


Något som jag alltid har velat göra ända sedan jag var liten är att skriva en bok! Förr när jag var yngre skrev jag hela tiden, små berättelsen, början på en bok, gjorde låtsas tidningar och en lärare jag hade sa att jag hade väldigt lätt för att skriva och vara fantasifull. Men som sagt, det har alltid stannat vid en dröm. Man kanske skulle ta ett steg till?


En stor dröm jag har till är att jobba med djur, hjälpa djur på något sätt.


Vi får se om någon blir uppfylld i framtiden ;)


KEEP ON DREAMING!

Av Anna - 10 februari 2009 18:31

Heidi klum hysterin är ett faktum, jag vill MED ha en sådan tshirt!! NU!

Cool, cool!


Dessutom kan jag inte förstå den här nya nörd trenden man kan se lite överallt, kolla bara på blondinbellas nya glajjor? och hennes sambo? Hur tufft är det att se ut som en plugg nörd?


Kollar på unga mödrar nu, en ska strax föda. Man längtar ju inte direkt efter att få en bebbe när man ser på en förlossning, fyy. Tänk vad vi får genomlida! Men känslan efteråt när man har sin lilla kotte på magen måste vara obeskrivlig!!

Ovido - Quiz & Flashcards