Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Anna - 11 februari 2009 16:43

Fyy jag är uttråkad!

Om man kanske skulle nät shoppa lite ? ;)

Är sugen på att klicka hem lite vårkläder nu även fast snön faller hej vilt ute. Dessutom vill jag ha babyliss värmespolar som ska vara väldigt bra för att få sjyssta stora lockar.



VARFÖR är det så underbart att shoppa för? Livsfarligt ;)

Av Anna - 11 februari 2009 16:36

Har nyss haft ett långt och underbart samtal med en av mina bästa pinglor! Man blir alltid lika glad efteråt och det är skönt att vädra lite åsikter med någon annan än sin karl ibland ;)) Man ska ta vara på sina nära och äkta vänner, dom växer inte på träd. Längtar så till våran tjejkväll i slutet av denna månaden, alla vi pinglor träffas och pratar skit, äter och dricker gott. Svårt att få ihop en tid när alla kan träffas numera, alla har sina egna liv och har familj och jobb att sköta. Därför får man glädjas av dom stunderna vi alla kan träffas.


Puss!

Av Anna - 11 februari 2009 14:38

Det bästa som finns är att sitta med sitt nybryggda kaffe och läsa igenom dagens alla bloggar man följer slaviskt, är jag beroende? JA :) Men det är ett avkopplade sätt att börja dagen på ;)


Vad har ni för er idag då?


Det snöar som bara den utanför fönstret, känns som det är december och julen snart är här igen, usche! Längtar så till våren. Tänk första dagen när solen lyser och man kan sätta sig mot en solvägg och njuta av årets första värmande sol mot sitt ansikte. Underbart!


För mig händer inte så mycket idag, blir att plocka lite här hemma och tvätta, roligare än så blir det inte. Vädret gör en seg!

Ovido - Quiz & Flashcards