Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Anna - 20 februari 2009 22:00

Jag vill ha VÅR NU!! Därför har jag gjort vårfint på bloggen :) Skiter i att det är mängder med snö ute. YEAH!

Av Anna - 20 februari 2009 14:15

Hejsan hoppsan!

Ligger här isängen och degar, förskylningen är samma som igår så det känns gött att den inte blivit värre iallafall.


Fick 2 bra besked på posten som jag varit SÅ orolig för, men nu är jag lättad till tusen, mitt livmoderhalscancer svar som var BRA! ;) Och besked från akassan, en bra dag med andra ord! :) Dessutom fick jag kort ifrån mallorca som jag lämnade in för framkallning i början av veckan, hade helt glömmt av att vi hade en vattenkamera därifrån, men nu har jag framkallat den. Såg SÅ gött ut kan jag lova, bara massa turkosa vattenkort när man plaskar i havet och bara har det gött! 5 månader sedan vi var där nu, hoppas på att vi kan dra dit i sommar igen, min tredje gång. Älskar mallorca!!!


Puss o kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards