Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Anna - 16 februari 2009 18:18

Ååå vad jag längtar tills h´m ska börja med att sälja lite inredningssaker!! Kuddfodral och gardiner m.m Och allt till bra priser som vanligt! Har redan varit inne på deras hemsida och beställt katalogen! Kan lova att det kommer bli möe shoppande där ur ;) Har tröttnat så på hur hemmet ser ut, vill redan måla och tapetsera om, vill köpa nya möble, ut med eken och in med högblankt vitt tack. Vill ha ljust och fräscht ivår.


Men men...drömma kan man ju alltid.





Av Anna - 16 februari 2009 15:46

Usch idag är jag på riktigt pissigt humör. Allt känns bara fucked up!

Man får ju tyvärr sådana dagar ibland, känns som allt går emot en.

Humöret blir ju inte bättre av när katterna är sjövilda och välter ner saker hela tiden och när man ska hämta posten och får syn på massa bajs räkningar. Och på assbok fick man syn på en fet slyna som fått mitt förra jobb ( eller jag blev ju erbjuden den tjänsten innan jag började på Fkassan) och hon ääääälskar sitt nya jobb, glo på piloter i deras ställ och vara uppe och flyga och bli vänner med mina kollegor på assbook.  Det är ju JAG som ska vara där, inte hon! Jag kan gotta mig i att hon är ful och fet som stryk iallafall. Men varför kan hon inte bara hata sitt jobb så jag kan få det? Eller jag vill nog inte tillbaka dit, men bara känslan av att en ny liten fitta springer där bland mina ex kollegor och gör allt som jag skulle gjort gör mig galen. Ahh jag vet inte, allt känns fel idag. Jag överdriver allt, men det FÅR MAN när man har en pissdag.

Nu ska jag laga mat och sedan fara till stan och köpa ny mascara och lite andra ärenden och hoppas på att allt känns bättre sen.

Ovido - Quiz & Flashcards