Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Anna - 19 februari 2009 13:54

Chris brown ber om ursäkt. PATETISKT! Jag hoppas hans karriär är över.

Jag hoppas inte någon går på hans struntprat, det är endast för att han blivit tvingad att göra det, för att framstå som mänsklig, och för att folk ska tycka synd om honom. Vem fan kan tycka synd om en kvinnomisshandlare? Hur arg man än blir, så ska man aldrig SLÅ någon. Så jävla lågt! Vad tjänar han på det? inte ett jävla skit.


- Jag behöver hjälp säger han.

No way! Men orden kommer inte ifrån honom kan jag lova. Det är några folks panikartade räddningsinsats i hans närhet som tvingar honom till dom orden för att lyckas behålla sin karriär. Allt är så löjligt uträknat.


Tyvärr kommer allt vara glömmt om några månader, han kommer gå i rehab och komma ut därifrån och säga sig vara lyckligare än någonsin och så rullar karriären på igen, om inte mer än någonsin....SUCK.



Av Anna - 19 februari 2009 13:49

Rapport;  

Ligger fortfarande nerbäddad i sängen med en snok som rinner. Orkat mig upp för att dricka lite vatten och besöka toan typ. Vilken underbart rolig dag, OR NOT. Fan vad trökigt det är att vara förskyld, hade ju kunnat vara uppe om det inte var för att jag är helt slut. Nåja idag får det bli sängen, men imorgon måste man ta tag i livet igen. Väntar på nässprejjen som kommer efter 16:00! Räddare i nöden!


Over and out



Av Anna - 19 februari 2009 09:41

Men gud vilken stress det ska vara då! Herregud, ORKA!


Annars är jag FÖRSKYLD igen, det bröt inte riktigt ut sist, så skiten kommer väl nu. Försökt att sova utan nässprejj inatt, inget höjdare. Har halvsuttit upp i sängen sen klockan 6 för att kunna få lite luft. Är trött som helvete och seg.


Ska glo på film in tha bed nu, allt man orkar en dag som denna.

Ovido - Quiz & Flashcards