Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Anna - 22 februari 2009 21:24

Hej Hopp!

Har helgen varit bra?

Här har det varit en skön helg, även fast jag varit förskyld. Lördagen bestod av städning, riktig jävla storstädning. Förstod inte varifrån energin kom ifrån, men jag hade bara sån himla lust att få det fint :)


Sedan fick vi lite besök av en kompis til fredrik som har det lite jobbigt just nu, kommer väl med stor sannolik att ta slut :( Därför muntrade vi upp honom med lite Weii spel och sedan lagade jag god mat och bjöd på kladdkaka. Dessutom fick jag agera lite psykolog.


En god sak som har kommit ifrån detta att dom ska göra slut, är att älsklingen har fått sig en tankeställare och blivit ganska så förändrad, till det bättre såklart ;) jag har alltid klagat på han att han inte tar tag i saker, aldrig lagar mat eller hjälper till hemma. Det var precis därför det nu är påväg att ta slut mellan hans kompis och hans flickvän. Hon har efter år av tjat att han ska ta mer ansvar, växa upp och hjälpa till hemma tröttnat på honom. Så nu har min älskling verkligen tagit till sig och börjat tänka efter. Och det känns som en sten har lossnat ifrån mitt hjärta. Det är sjukt att någonting hemskt måste hända runt omkring en innan man verkligen förstår och polleten trillar ner. Både jag och karln har fått oss en tankeställare och det är viktigt att ta hand om varandra och göra mycket skojj ihop men framför allt, att alltid hjälpas åt.


Idag blev det en skön men lugn promenad nere vid sjön i Lisch, lite handlade och sedan ett parti bowling med Weii, behöver jag säga vem som vann? MOI :)!!!! YYEEAAHH!!


Jag mår så jävla bra nu!! inte för att jag vann bowlingen haha, utan bara allmänt, everything feels just great!

Ovido - Quiz & Flashcards