Alla inlägg under december 2008

Av Anna - 22 december 2008 16:05

Nytränad och förbannat hungrig! Sitter ochväntar på att käket ska bli klart, kanske inte så jättebra att sitta blogga samtidigt, brukar alltid lyckas bränna något då ;) men det är såååå tråkigt att bara stå och glo på maten medans den får lite färg, eller hur???


Efter maten blir det till att städa lite, som vanligt. Känns som att det är det enda man gör, hur fan kan det bli så rörigt så snabbt? en gåta för mig.


Just det, ska slita upp mitt H´m paket med!! Jippi! Visar er sen vad den innehöll.


Bye!

Av Anna - 22 december 2008 13:03

Mina söta älsklingkissar!




Av Anna - 22 december 2008 12:51

Hue, har nyss vräkt i mig typ 1 kg tomtegröt känns det som. Men förbaskat gott är det ;) Får man ingen julkänsla utomhus får man skapa det inomhus!


Ska om en stund bege mig till gymmet och få upp flåset lite och försöka väcka liv i dom såkallade musklerna som har gått och gömmt sig alltförlänge nu. Dessutom ska jag springa förbi affärn och hämta ut ett paket ifrån H´m hihi kulikul! Visar sen!


Ha en bra dag allihopa och njut av eran julledighet om ni har en sådan ;)


Dagens ordspråk - Kommer du att se tillbaka på ditt liv och säga - " Jag önskar att jag hade" eller - " Jag är glad att jag gjorde" ?

Av Anna - 21 december 2008 21:32

Här kommer resterande kort från kvällen ( mer finns längre ner), var visst inte så många. Får se till att använda kameran mer! Dessutom får ni stå ut med röda ögon ;) ORKA fixa.

Alla är ont anande om papparatzzi Ann som smygfotar ;)


Gruppbild 1, inne på Stadt där jag tvingade bartendern att ta kort haha. Mindre snyggt.


Gruppbild 2. Här ser alla mongo ut, Marie stod och mixrade med kameran och skulle ställa in den på timern. Gick sådär ;)


Gruppbild 3. Börjar likna skolkort ;) Här ler vi, och jag lovar att det inte var för att vi skulle se glada ut på bilden. Nej en viss vän tålde inte löken i maten vi hade ätit innan om vi säger så. Vem ser skyldigast ut? Och det var INTE jag! ;)

Av Anna - 21 december 2008 21:20

Ny omröstning!

Av Anna - 21 december 2008 21:05

Just nu går Heartbreak hotel på tv:n, började nu vid 21:00. Har ni INTE sett den så gör det! Helt underbar film som får en att apgarva många ggr ;)  Svensk komedi om 2 st medelålders damer som lever livet helt enkelt ;)

Av Anna - 21 december 2008 20:54


Jag har hört så mycket bra om denna boken! Verkar som alla har en sådan nu, utom jag :( Ska finnas många smarriga recept som dessutom är enkla att göra, me like! Har faktiskt köpt 2 st av denna boken som jag ska ge bort i julklapp, man kanske kan låna den ibland? ;)


Fyyy jag är så godis och söt sugen nu så jag vet inte vad!! Jobbigt som helvete när suget sätter in. Gnagger fan sönder databordet snart.

Hey sockerberoende ;)

Av Anna - 20 december 2008 12:59

Lovade ju bilder ifrån tjejfesten vi hade för 2 helger sedan! Minnet är bra men kort ;) Here it comes!


Lisa, Marie och jag, när vi fortfarande var lugna och fina ;))


 Jag pimplar vin.


Som senare hamnade mellan tuttarna på mig ;))


Jag ser lurig ut. Dessa röda ögon på alla kort!!


Mer kort kommer senare! Måste fixa iordning mig nu, ska iväg och fira lite jul redan idag ;) Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards