Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Anna - 12 mars 2008 18:51

Det var riktigt ballt ute i lördags! Kändes som dom gamla hederliga partytiderna:)

Fast jag blir helt jävla sinnessjuk när jag blir full.


Annars var det kul att träffa dom flesta, med VISSA undantag. Orka dra upp gammal bullshit varje gång liksom...men jag sa som det var - vad fan begär du av mig? ska jag kyssa dina jävla fötter eller? då blev hon tyst, ett tag.


Igår på jobbet var jag uppe och flög herkules för första gången minnsan, med pilotställ och allt haha, snygga synen:)

Åkte till sthlm, sen till uppsala och åt middag, sen till hemavan och sen vidare hemåt. Coolt men guppigt, det är ju som sagt inget passagerar flygplan, utan ett fraktplan hehe. Åkte 9:30 o va hemma 14:10, nästan hela arbetsdagen försvann, gottigt.

Ovido - Quiz & Flashcards