Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Anna - 24 mars 2008 20:51

Åå nu har jag äntligen installerat våran nya webcam, så nu kan man åter igen ta lite kort på fejjan. Kommer väl bli som vanligt, man klickar 50 ggr och gör olika miner på alla, flyttar huvudet 1 millimeter åt vänter eller höger tills det blir perfekt. Jag ser skilland bland alla 100 kort man tar, men ingen annan haha. F brukar alltid säga det - Men du ser ju likadan ut på alla dessa kort? HALLÅ klart jag inte gör!! Killar alltså.


Gud jag kan knappt hålla mig tills jag ska till frissan, ser ut som en golvmopp på huvudet just nu känns det som, allt bara hänger o slänger i stripor. Nu vill jag bli mycket ljusare igen, trött på mörka håret, vill få glans och volym, och så kanske den raka luggen igen. Saknar den ibland. Och lugg ska ju vara inne iår igen, så why no? Blir lite mer frisyr av det hela med en lugg, annars känns det mest som håret bara slänger, svårt att göra en frissa av det...tycker jag iallafall. Alla andra skulle säkert kunna göra massa snyggt med mitt hår, sätta upp det i alla möjliga hotta toffsar o grejs. Men för mig som endast brukar ha 15 min på morgonen ( läs morgontrött) så blir det endast lite plattång och diadem. Trött så jag kräks på det.


Hepp nu ska jag gå torka håret, sen är det natti natti för min del.

Dags att upp o jobba vid 05:20 igen, lipar.

Av Anna - 24 mars 2008 12:25

Dags för ännu mer påskmiddag idag, ORKA. Och jag tycker inte om hennes mat ens, urk. Varje påsk och jul är en fasa. Elakt men sant:)


Nu är mina 6 dagars ledighet snart till ända, vad har man gjort egentligen?


Ska fördriva tiden med att glo på lite resor, i sept VILL jag, läs MÅSTE jag till cypern igen, eller mallorca.

Ovido - Quiz & Flashcards