Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Anna - 22 mars 2008 18:10

Sitter ute hos föräldrarna nu och har totalt vräkt i mig påskmiddag, smått spyfärdig nu urk. Varför ska man frossa så? svaret är : Det är ju sååå förbannat göttt.

Enkelt och bra svar, framför allt sant.


Dessa dagar jag har varit ledig har varit såå sega och inget roligt har hänt. Visst kan det vara gött att slappa ibland och bara söva och dega, men kanske i 1 dag, inte mer. Ville ju ut och röja idag för att bli av med lite energi, men näj då, ingen kan. Får väl bli myskläder när man kommer hem sen och en film, jippi. Mitt liv är som det låter förtillfällhet, segt och ointressant.

Kan inte bara något kul hääääääända innan jag sliter av mitt hår av ren uttråkning?

Av Anna - 22 mars 2008 11:29

Glad Påsk på er! Händer idag då?


Det är så himla kul att kolla vad folk har sökt på för att sedan hamna på min sida. Nästan allt är diet, pulverdiet och fruktdiet. Inget lockar nog så många läsare som bantning och sex.


Min diet gick ju inget vidare bra, efter jag avslutade den lovade jag mig själv att motioncykla nästan varje dag, joo sure, höll 1 vecka:) nu äter ja precis som vanligt igen. Sikken jäkla slö karaktär man har då eller?


Idag blir det som vanligt påskmiddag ute hos föräldrarna, smaskens!

Mia, tack för inbjudan men det blir lite stressigt att hinna med 2 middagar, är ju en bit att åka med;) Pöss på dig sötnos.

Ovido - Quiz & Flashcards