Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Anna - 17 mars 2008 20:05

Har fått mersmak sedan utgången förra helgen, hade som sagt inte varit ute på 10 mån innan:( man blir kär o galen och glömmer liksom bort sitt förra liv, singel, vännerna och party livet varje helg. Man växer ihop och tillbringar helgerna i myskläder framför tv:n, inte jämnt men ni förstår:) Visst är det mysigt, men att tänka sig att man ska ha det så resten av sitt liv, jaa då saknar man allt att ut och härja iallafall ibland igen. Snart måste man börja planera för kids och allt det andra som hör vuxenlivet till, då måste man ju för fasen passa på att leva NU!

Jag vet att min älskling inte tycker om att jag går ut och festar, det blir lite svartsjuka och man ser på han att han verkligen inte vill att jag går ut:( men det är något han måste träna bort, vi har varit ihop alldeles för länge nu för att han ska behöva känna så, snart 3 år, vi vet vart vi har varandra, att det alltid kommer att vara vi. Får dra med han ut på lördag:)


Huja mig vad jag är shoppingsugen!!! ......


Jobbar bara imorgon, sen är jag ledig till tisdag nästa vecka, fy fasen vad skönt det kommer kännas när klockan slår 16:30 imorrn, underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards