Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Anna - 20 mars 2008 15:47

Funderar starkt på att testa Proactiv. Sett det på tv några ggr nu och hört en del som testat det. Inte för att jag har världens problem hy, men den blir torr o fnasig lätt, ibland fet, dyker upp finnar ibland, oftare än vad JAG vill. Kanske kan vara värt att testa? Nån av er som har någon erfarenhet av produkten? Just nu kostar det bara 299kr för 30 dagar, plus då den förbannade frakten på 99kr, suck.


Längtar tills jag ska till frissan om 2 veckor, göra ljusa slingor och kanske klippa lugg igen, tänkte ju det sist men ballade ur i sista stunden.

Jag passar bara i lugg om håret är riktigt ljust, annars ser det så... hmm maffigt ut?

Av Anna - 20 mars 2008 13:54

Sitter och sveper en kaffe och diggar till radioseven, blir mer o mer fest sugen för varje låt som kommer. Men det verkar bli en lugn påsk, ingen kan. Stackars ynkliga jag.


Nämnde för F igår att jag hade frågat en kompis om vi skulle ut på lördag. Då hände något med han. Han sa inget, men d märktes. Efter en stund gick han o gjorde sig iordning för att sova, släckte lampan och drog igen dörren te sovrummet. Hmm ORKA säger jag bara.

Jag pallar inte med tjuriga folk som ska bestämma över mitt liv och ge mig skuldkänslor för att jag vill leva och ha kul. Ska jag sitta i mysbrallor hemma jämnt i 40 år till då?


Var ute i solen nyss med katterna, dom behöver komma ut i koppel lite ibland och lufta sig. Jag drog en cigg. Slutade för över 1 år sedan, tog min första cigg på festen förr förra helgen, och nu idag. Det har nog med min 25 års kris att göra?!?. Det smakade apa, så jag tänker never börja igen, den saken är klar.

Av Anna - 20 mars 2008 12:58

Nyss haft ett 30 min långt telefonsamtal från en arbetskollega som sitter nere i förenade arabie emiraten nu, 41 grader varmt är det där nere!!! snacka om att jag blev avis på han!

Själv får jag nöja mig med att titta ut och se snö och känna minusgrader mot fejjan.

Tänk om och när jag får börja jobba där nere....

Av Anna - 20 mars 2008 11:28

Det blir nog ingen bilmässa imorgon, såg på Smhis sida att dom utfärdat en klass 1 varning med start ikväll fram till imorgon, snö och blåst. VARFÖR? Hallå jag är faktiskt ledig nu och har tid för att göra saker, jag vill göra saker. Satans vinter...du skulle kommit i nov/dec, fasen inte NU.

Av Anna - 20 mars 2008 11:20

Gudars vad jag är sugen på något söt och sliskligt!!!! panik! Inget finns hemma...gaa. Snacka om sockerberoende haha. Undra hur det ska bli när man väntar barn?


Folk brukar säga att man får 30 årskriser och 50 årskriser...själv har jag nog drabbats av en 25årskris. Låg igårkväll och tänkte tillbaka på allt man gjort och varit med om. Vissa tider saknar jag så att det värker inom mig, andra saker inte. Vänner som man umgicks med dygnet runt och festa med jämnt, dom har barn eller väntar barn, allt är förändrat, för alltid. Jag får ångest när jag tänker på att saker som varit, aldrig blir som det varit igen, och man kommer aldrig mer få uppleva det.


Allt går så ruskigt fort, jag hinner inte med. Vad vill jag egentligen? Är det såhär jag vill leva? vad kommer att hända? Känner ibland bara för att ställa mig och skrika rakt ut för att lätta på allt som man går och bär inom sig.

Vem har sagt att kriser ska vara lätta?

Ovido - Quiz & Flashcards